Multicopter Café

Ik sluit me hier ook nog even aan dan ..

Ik ben Nestro en ja geinteresseerd in multicopters... Thats all Folks till we meet again (uhm ja alleen vergeten dat ik je alles ontmoet heb) Lol slap ouw gehoer oke dan... en tegen wie ik het heb ook geen idee :p

Welkom ;) !! Welke multi's heb je of is het alleen interesse ?

Ziet er inderdaad goed uit ben benieuwd wat je allemaal krijgt voor 350. Alleen jammer dat je maar bepaalde fpv cam kan

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf net een Black-out gekocht. Hopelijk snel binnen. Volgens mij moet ik alleen nog een naze bordje en een fpv camera. Dus mocht iemand nog 1 van 2 hebben liggen of een adresje weten.

hier is een video van mij van mijn eerste vlieg sessie wat denken jullie?[URL="
[/URL]

DJI inspire filmpje:

Ligt het nou aan mij of zijn de beelden wat wazig/onscherp?
Kan ook aan YouTube liggen.

Gelukkig is Tapatalk weer met een verbeterde update gekomen. De één na laatste versie zorgde ervoor dat ik minder aan het struinen was. Het is nog niet je van het maar het navigeert een stuk beter weer!

ik zat me net te bedenken dat het toch vreemd is dat props een rond gat hebben een 6 kant zou beter zijn lijkt me .
motor bouwers maken ze rond maar als er vraag naar is en ook de props dan zou dat naar mijn id een mooi oplossing zijn tegen slip en grip.

Daarnet mijn quadcopter in een greppel geland. Gevolg: 1 motor volledig onder de modder, een andere onder water. De quad staat nu te drogen op de verwarming maar wat doe ik het best met de motor die onder de modder zit? Eerst afspoelen onder de kraan en dan laten drogen of eerst drogen en dan schoonmaken. De modder zit in de motor en hij draait nu niet soepel.

Beetje bij beetje nieuw spul bij elkaar rapen :D

Wachtent op de backorders pff,

Cobra 1960kv
Ztw mantis 20a
4s lipos
6x4,5 props
Frsky 1ste helft binnen!'
Nieuwe lipo lader voor 4S
Naze haal ik op;) ( kratje bier erbij? Haha)
Flip260 (tijdelijk)
Nog 2 dingen bestellen!

Heb extra camera erbij ;) voor, voor en achterkant opnames!

Laatst bewerkt:
Back