Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat dat gaat werken, ik ben volgens mij de enigste die een stukje wil rijden om een wedstrijd te rijden.
Misschien wel leuk om te doen:
7 en 8 september Brushless Buggy Cup bij Mach-One-Helmond.
Dit is 1 wedstrijd van een cup die hoofdzakelijk in Nordrhein Westfalen Duitsland wordt verreden.
Het is het 3e jaar dat die in Helmond wordt verreden, altijd 30 -35 starters, misschien zelfs meer!!
Link naar de BBC site Termine 2013
Link naar de inschrijving Rccar Racing Nennungen der Online Nennungsservice für euren RC Car Vereine die Cups/ Rennen veranstallten Organisieren RC Car Racing Panik Team Glattbahn RC Erdferkel Ring Off Road Team Fulda - robbedrom Gsiberg Ring Rc Arena Quakenbrück Mückenring K
Hiermee hebben we gisteren nog een tijd van 27.0 afgerond neer kunnen zetten op de baan in Pur.
16T heb ik mijn eco nooit te warm gekregen.
Temps waren altijd relatief koel, tussen de 40 en 50 graden op de motor en een 40tal graden op de regelaar.
Ik heb zowel 14 als 15 als 16 getest, ook een 17 maar dat gaf niet zoveel toegevoegde waarde. De 16 reed er het soepelst mee en zat qua power/snelheid perfect.