Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet of je mails krijgt van Amain, maar die hebben daar nu een kortings actie op shipping als ik me niet vergis![]()
Uiteraard moet je backflips maken.
Sgoe. Ik zal u daar aan herinneren de volgende keer dat ik u zie en ge hebt de truggy bij![]()
Bij mij was de afzet ook maar 1 meter ongeveer. Op de tweede foto zie je het heuveltje. Zand opgewaaid tegen 1 van de vaste windschermen. De Proline Mashers geven echter zoveel grip dat de 6T serieus op snelheid kon komen.
Enkele dagen later heb ik het ook nog eens overgedaan met m'n MBX6. Hoewel gegeared voor dezelfde snelheid (60km/u) kwam die met z'n buggybandjes helemaal niet op dreef (toch niet in vergelijking met de T).
Na deze video gezien te hebben wil ik ook een bug-kap, scheelt me 2 km loopwerkzie bijv. 0.19
Ao-JTLNpeTI[/media] g3 MMM 5s - YouTube
Ik rij met een 14T pinion, 4s lipo's en de CC2200 kV
Maar niet vergeten dat er pro-line 40 series mashers onder zitten, die zijn stukken groter dan de standaard truggy banden.
Op de site van RC monster kan je heel gemakkelijk je gearing berekenen in relatie tot motor, banden, voltage:
RC-Monster Brushless System Builder
Het diffhuis is inderdaad het lastigste, maar heel eerlijk sleutel ik minstens even graag dan het rijden.
ik heb er nu een alu chassis brace opzitten achteraan, eens zien of dat helpt (leren landen zal nuttiger zijn)
Het diffhuis is inderdaad het lastigste, maar heel eerlijk sleutel ik minstens even graag dan het rijden.
ik heb er nu een alu chassis brace opzitten achteraan, eens zien of dat helpt (leren landen zal nuttiger zijn)