Ik vlieg er nu dus sinds het posten van dit draadje mee.
En kan weinig tot geen slijtage problemen opnoemen, en ik vlieg altijd op 2800 toeren.
De setup is zowiezo heel stabiel trouwens, weinig prutsen aan deze heli.
Zo te horen is dit de standaard motor trouwens.
Vind het een prima motor, hij wordt wat heter, maar presteert net zo goed al dan niet beter dan motoren die later voor de Protos op de markt zijn gekomen.
Een goed alternatief, De Scorpion 880 Kv lijkt trouwens ook wat last te hebben met de lagering, moeten regelmatig gesmeerd worden, wat vrij moeilijk is in een Protos frame.
Kan wel, maar ik zou dan gelijk de lagers vervangen door betere, of ceramische.
Edit:
Er is trouwens een Protos model in de maak voor PhoenixRC, het Phoenix team werkt er op dit moment aan.
Eric
En kan weinig tot geen slijtage problemen opnoemen, en ik vlieg altijd op 2800 toeren.
De setup is zowiezo heel stabiel trouwens, weinig prutsen aan deze heli.
Zo te horen is dit de standaard motor trouwens.
Vind het een prima motor, hij wordt wat heter, maar presteert net zo goed al dan niet beter dan motoren die later voor de Protos op de markt zijn gekomen.
Een goed alternatief, De Scorpion 880 Kv lijkt trouwens ook wat last te hebben met de lagering, moeten regelmatig gesmeerd worden, wat vrij moeilijk is in een Protos frame.
Kan wel, maar ik zou dan gelijk de lagers vervangen door betere, of ceramische.
Edit:
Er is trouwens een Protos model in de maak voor PhoenixRC, het Phoenix team werkt er op dit moment aan.
Eric
Laatst bewerkt: