Mogelijk 1:10 on-road roto/trekstart wedstrijdklasse.

Als er bij de MACH (Heemstede) binnen de reguliere clubraces (ca. 4-5 per jaar) een aparte klasse wo

• Nou, 2 races per jaar misschien vindt ik wel genoeg

Votes: 0 0,0%
  • Leuk maar die 5,- Euro inschrijfkosten zie ik tegenop

• Gek, ik moet er niet aan denken, niets aan op een circuit.

• Iets anders nl.:

• Total voters
    731
Het concept om met mijn street car te kunnen racen lijkt me bijzonder leuk. En ik zou daar ook zeker wel aan mee willen doen.

Voor wat betreft het tanken... :| Misschien is dat voor sommige net te veel. (tankt men ook bij de kyosho wedstrijden?)
En een mini competitie voor de hoogste topsnelheid voegt natuurlijk wel wat toe.

Weer??? Zo veel maak ik er niet hoor Martin!
Enne ongegrond... Ik weet het nog zo net niet. Maare ik ben natuurlijk absoluut voorstander van dit initiatief en wil ook mee helpen met de promotie als het eenmaal zo ver is, maar voor dit jaar heb ik er een hard hoofd in, misschien dat aan het eind van het seizoen er nog een gaatje is in het schema van de MACH, maar anders zal dit voorstel wel tot volgend seizoen in de lade van de bestuurstafel verdwijnen....

PS: Groningen heb ik idd veel liever: scheelt ff 130km heen en 130km terug rijden...

Bart_Banaan zei:
Enne ongegrond... Ik weet het nog zo net niet. Maare ik ben natuurlijk absoluut voorstander van dit initiatief en wil ook mee helpen met de promotie als het eenmaal zo ver is, maar voor dit jaar heb ik er een hard hoofd in, misschien dat aan het eind van het seizoen er nog een gaatje is in het schema van de MACH, maar anders zal dit voorstel wel tot volgend seizoen in de lade van de bestuurstafel verdwijnen....

PS: Groningen heb ik idd veel liever: scheelt even 130km heen en 130km terug rijden...

Nog één keer... Deze klasse word verreden binnen het bestaande clubkampioenschap en kost dus geen extra dagen! Bovendien zijn er dus automatisch veel ervaren rijders die de beginners kunnen helpen met alles wat met wedstrijdrijden te maken heeft: afstellen, tanken, etc.

@ Patrick Rx
Bij de Kyosho Cup wordt wel getankt in de finales, volgens mij hadden de deelnemers daar geen moeite mee.

Greetz.

Bartje.

Bart_Banaan zei:

Sorry misschien overdrijf ik het, maar dit is in korte tijd je 2e opmerking die negatief is over de MACH....
Het topic is (gelukkig) weg, maar je hebt 1 post geplaatst op het MACH forum, dat droop nou niet bepaald over van positiviteit richting de MACH.....

Zand erover?.... :D

Zoals Bart al zei, het gaat binnen de bestaande clubraces.......

Ik zet met deze post het topic nog maar een keer bovenaan in de lijst...
Jullie (de potentiële deelnemers) mogen nog eventuele opmerkingen plaatsen.
En anders lijkt het me handig dat het voorstel naar het bestuur gemaild wordt... In principe moet dat 2 weken van tevoren en daarvoor zijn we al wat te laat...

Greetz.

Bartje.

Valt wel op dat er gestemd wordt, maar dat de meeste mensen die dat doen zich niet bekend maken. Als ze dit wel zouden doen geeft dat wat meer zekerheid voor diegene die zich ervoor inzetten.

Ik heb het al eerder aangegeven, er is een heel verschil tussen hier je stem uit te brengen door even op een knopje te drukken en daadwerkelijk actie te ondernemen en dus ook echt naar die race toe te gaan.
Maar dat neemt niet weg dat ik vindt dat we het moeten proberen bij de MACH.......

Het stukje zoals hierboven beschreven zal ik NU in gaan sturen aan het MACH bestuur, hopelijk kunnen Bart en Wiebe er tijdens de ALV uitleg indien gewenst over geven......

Dat er nog een aantal dingen uitgewerkt dienen te worden moge duidelijk zijn, maar dit lijkt me verstandig om in overleg met het bestuur te doen.....

M7H zei:
Dat er nog een aantal dingen uitgewerkt dienen te worden moge duidelijk zijn, maar dit lijkt me verstandig om in overleg met het bestuur te doen.....
ALV staat in principe in mijn agenda. Heb ook Jan S. al geinformeerd. Die komt ook mee.

1 ding blijft me verontrusten, dat is het weinig aantal reacties van de 'beginners'. Ik lees echt maar een paar posts van de mensen voor wie dit allemaal bedacht is. Zij zullen echt enthousiast moeten zijn/worden. Ons MACH bestuur zal geheid naar gaan vragen hoeveel mensen er verwacht worden.

Waarschijnlijk gaat het bestuur ook naar het promotieplan vragen. De 'beginners' moeten immers we op de hoogte zijn van deze cup. Dat betekend waarschijnlijk promotiemateriaal rondbrengen naar de modelwinkels in de randstad, advertenties plaatsen in de lokale en regionale dag/weekbladen.
Nodig gelijk een sportredacteur uit, kan hij/zij een leuk verhaaltje schrijven. (volgens mij zijn er genoeg contacten met bijvoorbeeld de M-auto enz.)

Misschien wel adv. in de modeltijdschriften en bij de internetwinkels/websites een banner inkopen? Met alleen dit topic op dit forum komen we er niet.

Iemand hier nog andere idee-en over?

Tuurlijk, maar eerst moeten de gezichten 1 kant op staan.
RC-Junkies is een site behoorlijk gericht op de straatrijder, en die willen ook wel meehelpen aan promotie (toch Jaap?)
Verder is zeker met straatrijders de mond op mond reclame erg van belang.....

Al hebben we de 1e clubrace 10 man, dan denk ik dat het verder wel zal groeien.....

Wiebe_NL zei:
Waarschijnlijk gaat het bestuur ook naar het promotieplan vragen. De 'beginners' moeten immers we op de hoogte zijn van deze cup. Dat betekend waarschijnlijk promotiemateriaal rondbrengen naar de modelwinkels in de randstad, advertenties plaatsen in de lokale en regionale dag/weekbladen.
Nodig gelijk een sportredacteur uit, kan hij/zij een leuk verhaaltje schrijven. (volgens mij zijn er genoeg contacten met bijvoorbeeld de M-auto enz.)

Misschien wel adv. in de modeltijdschriften en bij de internetwinkels/websites een banner inkopen? Met alleen dit topic op dit forum komen we er niet.

Iemand hier nog andere idee-en over?

Mja... in de afgelopen maanden had ik al een plan opgestelt:
http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=927
Vandaar dat ik de oorzaker was van dit topic ;)
Naar wat ik had begrepen is het eea in goede aarde gevallen bij de NOMAC....

het lijkt mij ook wel leuk om een keertje mee te doen aan zon wedstrijd:D ik ga eerst een paar keer op circiut rijden bij Raco2000 en later mischien een wedstrijd.

Zoals ik al een paar keer heb aangegeven heb ik zeker de bedoeling mee te doen.
Ik denk dat het misschien ook raadzaam is een posster of iets dergelijks te maken en deze onder de plekken waar veel straatrijders komen trachten op te hangen.
Ik denk dan aan winkels, bekende parkeerplaatsen.
Verder moet het een en ander natuurlijk ook van mond tot mond verder gaan onder de straatrijders.
Misschien een website opzetten waar we info over alleen de straatrijderscup plaatsen.
Naast deze cup twijfel ik nog steeds om aan de Kyosho Cup mee te gaan rijden.

Ook nogmaals namens mij.

Ik heb zeer zeker de intentie om mee te doen aan dergelijke wedstrijden.

Ik zit al lang te hikken tegen een bezoekje aan een baan, maar op deze manier kan ik gewoon gaan rijden/ racen met mijn huidige straat auto.
Iets wat ik anders dus niet zou gaan doen met mijn hpi'tje.

Goed heren even een update....

Ik leg net de hoorn neer na een gezellig gesprek gehad te hebben met A. Zwier, de brandstofman binnen ons bestuur van de MACH.
Vanavond heeft het bestuur een vergadering onderling over de te bespreken punten van de ALV vrijdag a.s.
Het voorstel van ons is in goed aarde gevallen, na overleg tussen De Heer Zwier en mij, komt er mogelijk wel hier en daar een kleine aanpassing om alles ook in goede aarde te laten vallen bij onze leden, maar dit gaat allemaal wel lukken......

De eventuele wijzigingen kom ik later op terug, als er definitief is besloten hoe we het een en ander gaan aankleden......

Jullie lezen het, er wordt aan gewerkt.......

Martin

Klinkt goed en ik heb mijn zwager ook om gepraat en als zijn rooster het toe laat (Hij moet vaak schurken vangen in het weekend) komt hij zeker ook mee.

Mooi al die positieve reacties. Ik neem ze mee naar de ledenvergadering.

Ook neem ik de resultaten van de POLL mee. Dus iedereen die wil gaan meedoen en nog niet heeft gestemd: Doe dit nog even voor vrijdagavond.

ik doe waarschijnlijk niet meer mee omdat ik me hpi ga verkopen om nog wat extra spullen voor me serpent te kopen. wel een heel goed iniciatief maar jammer genoeg kan ik niet meer meedoen.

mvg jarno

Back