Mini H blackout

3s met cobras en fpv gear erop kom je wat power tekort, hangt af van het totaal gewicht..
Ik kwam power tekort op 3s....daarom effe 4s erop gegooid..

mijn Mini houdt van Natuur // nieuw plekje - Oriëntatie mode
volgende x zal ik wel de weg weten // euhh welke weg :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Danny , ik doe je niet na met multiwii:)
Voor tussen de bomen te raggen is naza met level en baro leuk zo te zien :)Nee nee ik ga niet naza vliegen ;)

Oja Nick , de afro's , volgens de specs zijn ze te gebruiken van 2 tot 3s.
Ik vlieg daar 4s mee en totaal geen probleem ;)

Heb een cobra motor op een vlieger gezet op 4s met 5 inch prop , te gek die motoren..
Power als gek en een race geluid.
Vlieger was maar een 1dags vlieg :) , was wel 5Bft wind dus het was een gevecht...
Regelaar is opgefikt na de crash ;) (plush 10amp)

Voor tussen de bomen te raggen is naza met level en baro leuk zo te zien :)Nee nee ik ga niet naza vliegen ;)

Thanks Roni voor het Compliment :D
moet nog wennen aan het nieuwe plekje // dit was de 2de lipo
deze week ga ik nog eens terug om te vliegen daar :)
ik hou van iedere X een nieuw plekje ,,, want ik merk aan me zelf dat ik daar veel van bij leer ...

Mooie plek danny alleen heb erg moeite met mezelf orienteren in je video. Vraag me af hoeveel mensen er zullen verdwalen tijdens de race :D

nanowii in de prullenbak en naze32 pakken roni ;)

heeft naze32 autolevel ?
weet iemand welke maat krimp kous ik nodig heb om de esc om de armen heen te krimpen?

ja de naze heeft een autolevel mode, echter zonder baro op de acro naze.

zoals danny door de bossen gaat doe ik hem ook niet na, maar dat ligt meer aan zijn stuurmanskunst dan de flightcontroller, strak stuurwerk danny !

Mooie plek danny alleen heb erg moeite met mezelf orienteren in je video. Vraag me af hoeveel mensen er zullen verdwalen tijdens de race :D

:turn-l: :turn-l: :turn-l:
jullie hebben toch LOST en FOUND beeber :D LOL
ok ok ok deze niet dus .....

zoals danny door de bossen gaat doe ik hem ook niet na, maar dat ligt meer aan zijn stuurmanskunst dan de flightcontroller, strak stuurwerk danny !

bedankt voor het Compliment Gerard :)
50% stuurkunst // 50% LUCKY

Wat is ongeveer de vliegtijd van jullie mini's? Ben benieuwd vooral door het niet hoveren maar racend vliegen, stunten.

:turn-l: :turn-l: :turn-l:
jullie hebben toch LOST en FOUND beeber :D LOL
ok ok ok deze niet dus .....
Die beeper vertelt mij geen weg jonguh! ;)
Nee maar serieus.....die is best vliegbaar, maar zie hier door de bomen het bos niet meer.....of juist wel een bos? Dat jij de weg al een keer kwijt was zegt genoeg terwijl jij het goed kent :)
Hs
Wat is ongeveer de vliegtijd van jullie mini's? Ben benieuwd vooral door het niet hoveren maar racend vliegen, stunten.
totdat het hartje te snel klopt naar je meningml. 6min is meestal voldoende.

Die beeper vertelt mij geen weg jonguh! ;)
Nee maar serieus.....die is best vliegbaar, maar zie hier door de bomen het bos niet meer.....of juist wel een bos? Dat jij de weg al een keer kwijt was zegt genoeg terwijl jij het goed kent :)

Eerlijk gezegt was dit me 1ste X dat ik daar was en me 2de lipo
gisteren maar 4 gevlogen omdat me VTX was doorgesmeuld :(
maar wel dikke FUN en zoals je zegt met snel kloppend hartje :D

@Afiso: precies zoals Garbungel zegt ong. 6min
maar soms zet ik em nog eerder neer omdat ik teveel fouten maak
en pak ff 5min pauze en dan gaat ie als een raket

Ik vlieg met 2100kv, 5'' en 3s1300 6 minuten, met 20% resterend in de accu. Quad zelf weegt 480 gram. Dit was racend door het bos gisteren:p

mijn mini is klaar voor verzenden :D:D

is het geen een plaatje geworden..?

full

Wim bedankt JONGUH..;)

Back