Mini H blackout

Wellicht dat iemand mij kan adviseren. Ik heb de bedrading van mijn BO vervangen maar heb geen beeld meer. Wellicht ziet iemand waar het mis gaat.

Super simple osd krijgt voeding direct van de lipo aansluiting pads op de pdb. Gnd van osd zit aan gnd van de vtx en gnd van de camera samen gesoldeerd aan gnd op de pololu. De uiteinden van av osd av vtx en av van de camera zijn direct met elkaar verbonden. De + van de vtx zit aan IN op de pololu en de + van de camera zit aan VOUT van de pololu.... geen beeld. Reeds gemeten er gaat 12v naar de camera en deed het gisteren nog toen ik de nieuwe camera had gemonteerd. Kan er iets zijn waarvan mijn camera defect is geraakt? Ik heb de camera vervangen omdat ik geen beeld meer kreeg uit mijn vorige camera.

Hoop dat iemand mij kan adviseren

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tips iedereen ik heb alle kabels door gemeten en het bleek dat de vtx bedrading niet stevig zaten waardoor de camera soms wel en soms geen spanning gaven. Ik heb deze nu beter bevestigd samen met een drup hotglue! En hij werkt weer perfect! Bedankt voor jullie tips!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back