Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi Danny , ik doe je niet na met multiwii
Voor tussen de bomen te raggen is naza met level en baro leuk zo te zienNee nee ik ga niet naza vliegen
![]()
nanowii in de prullenbak en naze32 pakken roniMooi Danny , ik doe je niet na met multiwii
Voor tussen de bomen te raggen is naza met level en baro leuk zo te zienNee nee ik ga niet naza vliegen
![]()
Mooie plek danny alleen heb erg moeite met mezelf orienteren in je video. Vraag me af hoeveel mensen er zullen verdwalen tijdens de race![]()
zoals danny door de bossen gaat doe ik hem ook niet na, maar dat ligt meer aan zijn stuurmanskunst dan de flightcontroller, strak stuurwerk danny !
Die beeper vertelt mij geen weg jonguh!:turn-l: :turn-l: :turn-l:
jullie hebben toch LOST en FOUND beeberLOL
ok ok ok deze niet dus .....
totdat het hartje te snel klopt naar je meningml. 6min is meestal voldoende.Wat is ongeveer de vliegtijd van jullie mini's? Ben benieuwd vooral door het niet hoveren maar racend vliegen, stunten.
Die beeper vertelt mij geen weg jonguh!
Nee maar serieus.....die is best vliegbaar, maar zie hier door de bomen het bos niet meer.....of juist wel een bos? Dat jij de weg al een keer kwijt was zegt genoeg terwijl jij het goed kent![]()
Wat is ongeveer de vliegtijd van jullie mini's? Ben benieuwd vooral door het niet hoveren maar racend vliegen, stunten.