Mini H blackout

nee iemand die graag vliegt ipv boodschappenkarretjes rondduwt met zijn rechtse stick.

altijd spannender als opletten dat je je boodschappen karretje niet tegen een boom duwt :D

altijd spannender als opletten dat je je boodschappen karretje niet tegen een boom duwt :D

heb je ook een video-voorbeeld als je met je black-out vol gas vliegt door het bos!!
ben ik erg benieuwd na .. zeker is het fijn als je 100% vermogen hebt maar ik heb het niet nodig in de bossen van limburg
en op weilanden vlieg ik niet ,, dat is oersaai !!!
wil wat testuren hebben en dat gaat heel goed met me naza ;)

met de naze kan je ook rustig vliegen tussen de boompjes en volgas over een zandpadje ;) en zonder gewiebel in de video .

de volgende gezellige goed weer meeting tussen brabos en limbos gaan we dat eens effe samen elkaar voordoen. heb er zin in ;)

zullen we de discussies voortzetten in de race topic heren ? we wijken onbedoeld op een gezellige manier hier af van de blackout quad (en ja....deze mod is er ook schuldig aan ;) )

niet om irritant te doen, maar ik zou het gewoon eens proberen met een andere FC. Ik heb op kk2 en Naze gevlogen en ga vast wel een nieuwe quad bouwen met weer een andere fc Naza waarschijnlijk.

zou niet weten waarom ,,
heeft me nog nooit in de steek gelaten ,, vlieg er lekker mee
ben gelukkig getrouwd .. met andere woorden !!! :D

eerlijk gezegd denk ik ook dat als je gewend bent altijd atti mode te vliegen dat een kk2 of naze niet e ht fijn stuurt.

is maar ook wat je gewend bent.

ik ben gewend echt gas te geven met mijn linker stick. met de naza regel je eigenlijk meer de hoogte ermee

ik vind dat echt anders vliegen

jip .. alleen naza gewend (vlieg nu +/-7mnd multicopter)
en ben blij dat ik het een beetje onder de knie krijg nu!!
heeft lang geduurd in het begin dat ik nog moest nadenken bij de stickinput !!

en ben een trouwe hond hahahaha

niet om irritant te doen, maar ik zou het gewoon eens proberen met een andere FC. Ik heb op kk2 en Naze gevlogen en ga vast wel een nieuwe quad bouwen met weer een andere fc Naza waarschijnlijk.
Is zeker goed idee :).

heb alles zo'n beetje geprobeerd:
Naza
kk
openpilot cc
openpilot cc3d
microkopter
naze32

De keuze van je fc is totaal afhankelijk van het doel wat je wilt bereiken en een stukje persoonlijke voorkeur. Zoals gerard al aangaf voor fotografie is naza the choice, maar met naza kun je zeker ook wel raggen. Zie filmpjes van danny en zelfs een paar oudere op mijn youtube channel met naza waar je toch goede vluchten mee kan maken.

Gerard bedoelde meer dat de naza te zwaar voor de minis zou zijn. Persoonlijk heb ik verder ook niets tegen naza, maar vind het zelf ook niet misschien de meest geschikte fc als je voor de fun wilt gaan :). Maar iedereen moet het uiteraard zelf weten van mij :)

Maar danny 7 maanden is veel tijd en je hebt veel vlieguren gemaakt in die tijd. Dat laatste is meer waard dan de tijd dat je erover doet. Ken mensen die 3 jaar vliegen maar nog steeds hoveren. Ooit ga je die manual schakelaar bij naza ontdekken :). Die vliegt ook best lekker.

Ik heb laatst een paar filmpjes bekeken die een Duitser maakte met de naza in Manual om zijn OSD te testen
Ik moet zeggen dat vloog best goed, iedereen mag zelf kiezen. Voor FPV is Naza nu mijn keuze, wie weet verandert dat nog eens ooit
Laat vliegen, laat gaan, hop in de lucht met de banaan :banana:

Naza heeft tot nog toe de onovertroffen barometer (altitude hold) Dat is de grootste kracht ten opzichte van andere flight boards. Zodra bv de naze of nanowii, isert andere FC met dezelfde goede baro funtie komt, dan zie ik het somber in voor naza, tot die tijd, is het simplel, "de ongekroonde prince of multicopters! "

Ik heb ook alles wel gehad en geprobeerd,maar was en ben nog steeds verliefd op naza...
Van mini met hoog kv en klien props, tot maxi , met laag kv, en grote props, alles tot nog toe vliegt prima met naza (lite) v2.

Never change a winning team.

Naza heeft tot nog toe de onovertroffen barometer (altitude hold) Dat is de grootste kracht ten opzichte van andere flight boards. Zodra bv de naze of nanowii, isert andere FC met dezelfde goede baro funtie komt, dan zie ik het somber in voor naza, tot die tijd, is het simplel, "de ongekroonde prince of multicopters! "

Ik heb ook alles wel gehad en geprobeerd,maar was en ben nog steeds verliefd op naza...
Van mini met hoog kv en klien props, tot maxi , met laag kv, en grote props, alles tot nog toe vliegt prima met naza (lite) v2.

Never change a winning team.

Hier een voorbeeld van harakiri code op naze32 full met baro en GPS. Het werkt aardig goed schijnt out of the box met wat afscherming van de baro. Er is op duitse forums heel veel over te vinden.

Maar zou voor de baro behoefte alsnof voor naza gaan met de huidige prijzen van naza.

Vind zelf enkel dat er niets betere prestaties en het gevoel geeft dan een "gyro" only vlucht. Dan praat ik over de performance onder alle omstandigheden, zoals wind of hogere snelheden. En nog belangrijker je hebt ten alle tijde "strak" smooth beeld/vlucht, mits alles goed getuned is uiteraard. Geen gewiebel, geen hikjes enz. Minste invloeden van buitenaf! Daar scoort het toch echt beneden de maat overall gezien. Denk eigenlijk alleen vanwege het feit dat het geen PID instellingen heeft, maar enkel een proportional gain.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een testje met Blackout CF 5x3 props op mijn mini H. De PID's waren op HQProps afgesteld, dus vandaar oscillatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja man overtuned!!, vandaar die oscillatie. Is nu niet meer, heb er alleen geen video van. Op de grond ziet dat optrekken er nog gaver uit.
Je moet die props echt proberen.

Back