Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee iemand die graag vliegt ipv boodschappenkarretjes rondduwt met zijn rechtse stick.
hahaha
achja op 600mtr hoogte rolls en flips kan me oma ook :murder:
altijd spannender als opletten dat je je boodschappen karretje niet tegen een boom duwt![]()
Is zeker goed ideeniet om irritant te doen, maar ik zou het gewoon eens proberen met een andere FC. Ik heb op kk2 en Naze gevlogen en ga vast wel een nieuwe quad bouwen met weer een andere fc Naza waarschijnlijk.
Naza heeft tot nog toe de onovertroffen barometer (altitude hold) Dat is de grootste kracht ten opzichte van andere flight boards. Zodra bv de naze of nanowii, isert andere FC met dezelfde goede baro funtie komt, dan zie ik het somber in voor naza, tot die tijd, is het simplel, "de ongekroonde prince of multicopters! "
Ik heb ook alles wel gehad en geprobeerd,maar was en ben nog steeds verliefd op naza...
Van mini met hoog kv en klien props, tot maxi , met laag kv, en grote props, alles tot nog toe vliegt prima met naza (lite) v2.
Never change a winning team.