Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo gaat t herintreden goed.
Zo, vandaag weer heerlijk mijn middagtijd op het veld mogen verdoen.
De ASK uitgepakt in elkaar geschroefd en alles op m'n T14SG opnieuw ingesteld.
Motor op LS (linker schakelaar achterop) in combinatie met veiligheidsschakel SF op motor. Kan nu LS op half zetten, schakelaar omzetten, starten en met LS nog doseren. Erg handig.
Mijn linker stick met alles wat remt ingesteld. Het was even wennen al die verandering (welke verandering niet ;-)) maar daarmee was het weer heerlijk vliegen en ga alle kisten met deze functie zo uitrusten. Heerlijk dat je het remmen met de stick goed kunt doseren waardoor de landing nog beter te controleren is.
Laat de Indian summer maar komen.
Is het met Futaba ook niet mogelijk flightmodes (bijv. Start; cruise en land) te definieren en dan per flightmode een functie aan de gasstick toe te kennen?
Is het met Futaba ook niet mogelijk flightmodes (bijv. Start; cruise en land) te definieren en dan per flightmode een functie aan de gasstick toe te kennen? Een vriend deed dat met een oudere Futaba zender. Ikzelf maak hiervan ook gebruik met mijn DX18. De flightmode wordt per schakelaar geselecteerd.
Bij de start flightmode is de gasstick de motor throttle, tijdens cruise doet-ie niks en tijdens land worden de spoilers bediend.
Hee Berrie,
De ouwe kisten en 35 MHz doen het tot mijn vreugde echter ook nog!
En laten we eerlijk zijn, 35Mhz werkt al jaren prima.
Dat risico is het grootst bij iemand die nog een enkele kist op 35 MHz heeft en meestal op 2,4GHz vliegt en soms nog op de 35 MHz. Die is niet meer gewend aan frequentie-checken ...Het enige waar ik bang voor ben, is dat men nonchalant wordt, "er vliegt toch niemand meer op 35Mhz, dus ik kan gewoon inschakelen zonder op te letten"
Of het antenne uitschuiven...Dat risico is het grootst bij iemand die nog een enkele kist op 35 MHz heeft en meestal op 2,4GHz vliegt en soms nog op de 35 MHz. Die is niet meer gewend aan frequentie-checken ...