Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow!!! Een echtgenote die ook vliegt! 8O
Da's een goed huwelijk.
Jaloers
;-)
Dirk
Een Fling DL is leuk om enthousiast van te worden, maar wacht maar tot je een keer een echte dlg aan de knuppels hebt. Die gooien veel makkelijker, lichter én hoger en vliegen een stuk fijner. Vlieg je mode 2? Dan moet je in Oostenrijk mijn fireworks maar eens vliegen. Het leuke van een dlg aan de helling is ook nog dat je kan vliegen van geen wind tot windkracht 6.
JAA, mooi werk hé. Ben ook verslingerd geraakt door de Spinnin Birdy's.
Tip: koop geen staalgaren maar ga naar de viswinkel en haal van dat dunne kevlar visdraad, de goede naam weet ik nu even niet, dat van mij is rose gekleurd.. Is superdun en supersterk.
Groet,
Jacob
EDIT: Dynema heet het geloof ik.
Nou dat is echt lachen en leuk en het laat het luie zweet bij mij goed stromen, ik kon er niet mee stoppen maar moest wel toen het donker werd.
Wat een leuke manier van proberen te zweven, het gooien lijkt zo makkelijk maar is echt wel een kunst ben ik achter.
Terence
voor deze verslaving bestaan nog GEEN pilletjes!super dus!
gooien is geen kunst.... je kon immers ook niet lopen of autorijden op 1u
hoe meer je gooit, hoe beter dit wordt.
wat gezegd werd, een goede dlg gooit veel beter... hou het als waarheid
je moet haast niets meer doen dan eens vrolijk rond je as draaien, eventueel al huppelend, en je zit zo boven!
welkom in de wereld van de DLG addicts!