Vandaag had ik voor mijn werk een klusje in Vaals (Limburg). Omdat er wel wat wind stond op RC-network ff gecheckt of er een hang in de buurt was. En ja hoor, hemelsbreed 300 meter van de plek waar ik moest wezen is een leuke helling:
Beetje komvormig, kort gras, mooi uitzicht, helemaal leuk.
Ik had wat licht spul meegenomen maar er stond toch aardig wat wind dus de Sagitta 900 maar eens laten fluiten door het dal. Die van mij heeft het originele E205 profiel waarvan men zegt "E205 lauft wie ein tier" en dat heeft 'ie gedaan vandaag

Deze hang draagt goed tot ver in het dal. Verder was het zelf thermisch en aardig wat roofvogel activiteit. Landen is wat tricky omdat je in de liftzone moet landen. Een circuitje achterlangs zit er niet in want daar staan huizen (café
roost
Crosswind de kleppen uit ging echter prima.
Hier ga ik vaker naar toe
Beetje komvormig, kort gras, mooi uitzicht, helemaal leuk.
Ik had wat licht spul meegenomen maar er stond toch aardig wat wind dus de Sagitta 900 maar eens laten fluiten door het dal. Die van mij heeft het originele E205 profiel waarvan men zegt "E205 lauft wie ein tier" en dat heeft 'ie gedaan vandaag

Deze hang draagt goed tot ver in het dal. Verder was het zelf thermisch en aardig wat roofvogel activiteit. Landen is wat tricky omdat je in de liftzone moet landen. Een circuitje achterlangs zit er niet in want daar staan huizen (café

Hier ga ik vaker naar toe

Laatst bewerkt door een moderator: