Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was heerlijk F3J weer vandaag. Lekker veel starts gemaakt en thermiek was er zeker. Ben blij dat ik vorig jaar bij VZG lid geworden ben.
![]()
Die 44 m constant had ik gezien (knap overigens als ik echt zo gevlogen zou hebben. Moet je eens proberen, 87,9 km zonder één meter hoogteafwijking ...). Het zal wel een foutje van de software zijn, of een gewoon een functie die ze niet in de KMZ-export hebben ingebouwd. Ik moet de instellingen nog maar eens goed nalopen, of op zoek naar een beter pakket.Volgens Google Earth ben je niet hoger gekomen dan 44 meter dus dat is onder de toegestane grens van 300 meter
Maar welk loggertje is dat trouwens?
wat is dit voor leuks?!Dit was afgelopen zondag in Ede.
Met dank aan Wil voor de mooie plaatjes
![]()
Grt Lyckele
Rohrholmflügelwat is dit voor leuks?!![]()
Goed te zien wat voor een leuke vliegmiddag het was.Dit was afgelopen zondag in Ede.
Met dank aan Wil voor de mooie plaatjes
...
Grt Lyckele
Rohrholmflügel
Ik heb hem weer van Rob gekregen. Hij vloog er nooit mee vanwege vervoersproblemen.
Dirk
Laat dat nou net zijn wat een Horten onderscheid van een gewone vliegende vleugel.....ik mis alleen zo van die messcherpe wingletjes erop!![]()