hoe komt het dan dat ouwe rotten in het modelzweven mij vertellen dat ze 15j geleden nooit meeuwen zagen draaien.... zij kijken al jaar en dag naar boven.![]()
Ook die oude rotten hebben een leercurve doorlopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe komt het dan dat ouwe rotten in het modelzweven mij vertellen dat ze 15j geleden nooit meeuwen zagen draaien.... zij kijken al jaar en dag naar boven.![]()
Ben je geslaagd voor het theorie-examen Robert?
grt, Louis
Niet vandaag, maar afgelopen weekend. Enkele seconden voor impact. Een roofvogel was het zat dat hij zijn thermiekbel moest delen. Nadat ik was weggedraaid kwam hij met een omweg direct in mijn vlieglijn gevlogen. Een harde klap (op de grond duidelijk hoorbaar), deuk in de neuslijst en geschrokken vogel als resultaat....
is wel zielig maar kan gebeuren.
waar vlieg je trouwens?, want ik zie dat je in den haag woont. en er zijn niet zo heel veel plekker waar je met zo'n grote zwever kan vliegen lijkt mij.
Apart dat zo'n vogel het op een frontale botsing laat aankomen. Je zou toch denken dat zo'n beest beter moet weten. Misschien komt ie gewoon niet vaak een vogel tegen die groter en sterker is dan hijzelf...;-)
Maar wel heel bijzonder dat je dit moment op de foto heb weten te zetten!
Ik denk dat de buizerd niet had gerekend op de enorme versnelling die de Bonito vogel kan maken. 'T is een vlotte kist
is ook geen buizerd denk ik??? hij heeft zo een witte kop? en is een buizerd niet bruiner van vleugel?