Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een Libelle A380 die qua constructie veel weg heeft van de Introduction. Die leg ik met een halve looping op zijn rug. dan komt hij rustig rondjes draaiend mooi naar beneden.Top dat hij terug is .
Wat ik doe met toestellen die geen hulpmiddelen hebben om het dragend vermogen van de vleugels te verstoren . Is een vrille.
Deze zet je in door rustig aan steeds meer hoogte te trekken . Op het moment dat het toestel valt trek hoogte en rudder in de hoek en zo ontstaat een vrille . Deze maneuver levert geen stress op je toestel. Een spiraal vlucht doet dat dan juist weer wel.
Die leg ik met een halve looping op zijn rug. Dan komt hij rustig rondjes draaiend mooi naar beneden.
Ik zeg altijd je moet omlaag voor hij te klein wordtDat is de suggestie die de vorige eigenaar ook had.
Maar, ik moet wel zeggen: op het moment dat 'ie nog maar een paar pixels groot is, is dit kijk- en vliegtechnisch wel een uitdaging . . .
Dan denk ik dat de vrille-suggestie iets eenvoudiger is.
jan.
Ja maar die heeft de Libelle A380 niet. En het is voor mij ook een gimmick want door het stabiele gedrag op zijn rug zien mensen vaak pas op het laatste moment dat hij “verkeerd om” vliegt.
Ik zeg altijd je moet omlaag voor hij te klein wordt