Mijn vlieg ervaring van vandaag

Vandaag heerlijk met m´n Sirrus gevlogen, echt een heerlijke kist om mee te vliegen.
Zie filmpje

klein.JPG

een grote sleper kan juist rustiger vliegen dan een kleine sleper . kwestie van gasbeheersing . het hoeft niet volgas omhoog . maar zo te merken in het verhaal heeft de sleper die aurectar bedoelde met de 80 cc nog weinig ervaring .

Serge,
Ik ben bang dat hier ook een optisch effect meespeelt. Een groot model lijkt langzamer te vliegen door de eigen grootte.

Max

Maandagmiddag op stap geweest en 2 heugelijke momenten die ik toch ook hier even deel

Mijn eerste sleepjes zijn tot stand gekomen met de Pawnee, eerst de Ka-8b van Arjan en later ook de Countryman van Jacob

En daarna met Le Canard (hij heet eigenlijk Hammerhead maar die naam vind ik niet bij het karakter van het ding passen) gesleept

Een heerlijk middagje!!

Didier, mooie kist die Porter. Maar je post in het zweefvliegforum, misschien leuk er dan ook wat zweefvlieg-gerelateerd van te maken... -)

Ooh ik wist helemaal niet dat dit in het zweefvliegforum zat [emoji16][emoji55] (kwam dit draadje tegen op de tijdlijn)

Laatst bewerkt door een moderator:
[QUOTE="Japie.G,

Gisteren! Heerlijk!! Openen in volledig scherm in full HD![/QUOTE]

Mooie beelden, volgens mij hebben jullie genoten.

Die LS3 vliegt wel heel mooi Jaap, nooit meer verkopen!

De "kleine ASW 15" is echt een mooie floater Martijn.

Terence

Inderdaad terrence! Heerlijke bak die me al heel wat plezier heeft opgeleverd! Hoewel die camera op de tip de ls3 qua vlieggedrag geen goed deed haha! Levert wel een lekker filmpje op.

Maargoed, op een dag als gisteren vanaf de lier nog een lekker nulletje kunnen houden is minstens zo gaaf, zo niet gaver dan hard omhoog knallen in een dikke bel. En inderdaad, Martijns ASW15 doet het ook al jaren heel erg prima!

Back