Het waren geen weidechampignons maar karbolchampignons en dit is het geluid van je stoelgang?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je met Karbolchampignons.Het waren geen weidechampignons maar karbolchampignons en dit is het geluid van je stoelgang?![]()
De karbolchampignon (Agaricus xanthodermus) is een buitenbeentje binnen het geslacht Agaricus. Tot dit geslacht behoren ook bekende en veel met smaak opgepeuzelde soorten als de champignon (Agaricus bisporus en Agaricus bitorquis) en de gewone weidechampignon (Agaricus campestris).
Dat is geen slepen maar domweg takelen . Dat zijn akties die niet mijn eerste keus zijn . Door het hogere vermogen en snelheid welke boven jouw normale vliegsnelheid liggen wil de zwever zeer onstabiel aan het koord hangen . Het is wel weer leuk voor de gene die snel omhoog wil .Ik zei 80cc maar het zal vast wel meer geweest zijn.
Het betrof wel een ervaren piloot.
Trouwens, hij heeft de klus goed geklaard.
Maar dan bijna verticaal.
Net een raket.
Je zou deze oefening niet moeten doen met een Amigo.
Ik bedoel ook dat het een een heel andere ervaring was dan met het electro
toestel waar ik normaal het hemelruim ingesluist word.
Mvg,
Aurectar
mooie fotoGisteren wel geteld een belletje weten te pakken, voor de rest weer een hele prettige vliegdag met weer een mooi plaatje.
Bekijk bijlage 182230