Vanmorgen heerlijk spelen met wilde scholeksters in vlucht
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig!
Maar heb je wel eens een groep tamme scholeksters gezien!![]()
Jaha, daar heb je wel gelijk in maar veel filmopnames van vogels die meevliegen zijn met de hand grootgebracht. Sterker nog, ik ken geen andere opnames waarbij wilde vogels vrijwillig met je meevliegen....
Gewoon een houten vleugel, voor de ligger ingedekt. Ik heb het vanmiddag nagekeken op de eettafel, en het buitenpaneel was inderdaad enkele graden getordeerd. Ik heb het met de fohn weer aardig recht gekregen, hopelijk zat alle spanning in de folie en niet in de constructie zelf.Wat voor soort vleugel heeft de Mystique, dat die kan torderen?
Nu zal ik even op zoek moeten naar een ARF electrozwever voor de rest van dit seizoen, en dan van de winter weer een twee-asser bouwen. Gelukkig heb ik nog een paar vintage bouwdozen.en nu?
Misschien weet er iemand welke kist dit is. wij dachten dat het een DG300 is.
Daarnaast vraag ik me af of het nuttig is om de rolroeren nog als welfkleppen te gebruiken in verschillende vliegfases ? ze staan nogal ver op de tippen.
de kist is behoorlijk zwaar ik schat 2.5 tot 3kg maar ze vloog vandaag wel goed tijdens de derde vlucht.
Mocht iemand weten welke kist het is laat het me dan ff weten misschien ook het zwaartepunt even laten weten nu vlieg ik hem op 7cm
En volgende week weer.Morgen weer naar deze hele mooie stek.