Sjors. Ik kom uit het midden van het land. Helaas is het voor mij heel lastig om open op een fora meer weer te geven. Maar ik kan wel zeggen wanneer je een keer wilt komen buurten, je welkom bent hoor.
En er bestaat geen modelbouw school. Ik heb veel ervaring. Dat is alles. Goed luisteren naar mensen. Daarbij als je mijn website bekijkt, doe ik veel meer met hout dan alleen dit. Denk aan restauratie van meubels en muziek instrumenten. Wanneer je naar restaurateurs luistert. Kun je vaak die kennis gebruiken voor andere zaken. Let wel, dit is vaak als ze iets van hun kennis afgeven.
Maar vooral, ervaring door doen en mislukking.
Menig scheepsrompje is in het vierkant archief terecht gekomen. En dan gewoon weer overnieuw beginnen en leren van de fout zodat je het de volgende keer anders doet. Een kwestie van volhouden. Toen ik begon, was er nog geen internet. Alleen boeken, die niet te betalen waren omdat 2e hands niet te vinden was.
En er bestaat geen modelbouw school. Ik heb veel ervaring. Dat is alles. Goed luisteren naar mensen. Daarbij als je mijn website bekijkt, doe ik veel meer met hout dan alleen dit. Denk aan restauratie van meubels en muziek instrumenten. Wanneer je naar restaurateurs luistert. Kun je vaak die kennis gebruiken voor andere zaken. Let wel, dit is vaak als ze iets van hun kennis afgeven.
Maar vooral, ervaring door doen en mislukking.