Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier houdt het op!
Vanavond eventjes geprobeerd de huidplank op de andere zijde te monteren maar kwam ongeveer vijf paar handen te kort om deze op de plaats te krijgen. De spanten hebben dus niet de juiste vorm. Spanten maken van mdf blijkt ook geen succes, niet geheel verassend.
Ik heb nu genoeg met het kreng geworsteld, deze verdwijnt hoogst waarschijnlijk in de afvalbak.
Mocht er iemand wel heil in zien, gratis af te halen!:evilbat:
Jammer dat je het niet afmaakt maar je hebt wel gelijk, als het bouwplezier er eenmaal uit is zal het waarschijnlijk niks meer worden.
Wat ga je nu maken?
Ik zie hier wel heil in. Echter is het afhalen voor mij wel een probleem. Gezien ik in het midden van het land woon. En de afstand erg groot is. Moet zeker kunnen lukken dit scheepje tot een goed einde te brengen. :razz:
Afhalen is best te doen hoor ;o)
Een week gelden bij Barkman geweest om de Wasa op te halen.
Woon op Texel,ook een aardig eindje stomen.
Ik wist niet dat hij ook nog een Wasa had:wink:
Waar zijn die gierige Hollanders gebleven die bij nacht en ontij, weer en wind, voor dit soort voordeeltjes op de fiets stapten, ongeacht de afstand!?
Leuk,leuk,leuk,
Ik bespeur hier onenigheid in de Hollandse gelederen!!!
Gaan de Engelsen van profiteren:wink::wink:
even in de bibliotheek gesnuffeld.Staan wel 2 boeken van Bjorn Landstrom, helaas niet de Vasa
Aan dat boek kan ik je helpen hoor, heb hem digitaal.
Van Björn Landström.
Dan even je email adres via PB, kan ik het via WeTransfer versturen.
Kun je daar downloaden
Klaas! Grote vriend! Ik wil dat boek ook wel! Heb je mijn email-adres nog?
Heyhey Barkman,
Geweldig je reactie, je had schrijver moeten worden. haha
Maar het was een heel gezellige middag. !
Ik zal je mijn adres nog even mailen.
Ps gisteren in het maritiem museum hier op t dorp.(waar ik ook nog vrijwilliger ben)
even in de bibliotheek gesnuffeld.Staan wel 2 boeken van Bjorn Landstrom, helaas niet de Vasa