Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wie weet waar ik voor mijn mini M03 badjes voor de clubwedstrijden kan bestellen? Solaris mini tyre hard volgens de reglementen.

Mooi. Ik had die site ook bezocht, maar ze stonden er niet op ( nu nog niet, maar dat zal dus binnekort wijzigen)

Zo vandaag mijn allerbelangrijkste prijs uit mijn hele RC-carriere mogen ontvangen. De aanmoedigingsprijs!. :D En dat op mijn leeftijd. :rolleyes:
Ik heb vandaag de eerste wedstrijd met de mini gereden, en ik heb mij best vermaakt. Helaas waren er geen andere mini's waar ik me mee kan vergelijken (ik was zoals vooraf al duidelijk de enige):twisted:. Daarom werd ik ingedeeld bij de TT-01. En die gaan net even harder als een mini. Ik kan helaas niet zeggen dat ze allemaal even goed zijn in het inhalen, maar dat heb ik ze wel even geleerd ;). Zeker de laatste wedstrijd hadden ze allemaal door, dat wanneer ze mij de ruimte gaven, zij die ruimte ook heel snel krijgen. Ik durf dan ook te stellen dat de goed rijders mij zonder tijdverlies voorbij konden steken. De iets minder goede dachten soms nog wel eens dat ze sneller waren om maar buitenom in te halen. Ja, dan hou ik natuurlijk ook mijn lijn aan, en duurde het soms iets langer voordat ze mij voorbij waren.
Ik heb vandaag weer heel veel geleerd, en goed adviezen gekregen (Joop, Mario bedankt). Bijna sloeg het noodlot toe, omdat er een boutje (de Kingpin) uit was gelopen, en ik daar zo'n 5 minuten voor de start achter kwam. Niemand die natuurlijk onderdelen voor het M-chassis bij zich had, totdat de oplossing bij Hans lag. Die bood mij zijn eigen swift aan als donor auto, en kon ik alsnog aan de start verschijnen. Hans Bedankt :thumbsup: !!!
Ik zie bij me zelf een lichte verbetering in de rondetijden, en voornamelijk dat ze "vlakker" worden. Nu nog een seconde sneller, en dan staan de cuppies voor me klaar.
Verder mooie wedstrijden gezien, met sportief rijgedrag. Ik ben er de volgende keer weer bij. Welke Swift/mini volgt?

Was weer een erg leuke dag. Helaas, waarschijnlijk door de december maand, een matige opkomst. Maar dat zal in nieuwe jaar vast meer zijn.
Nu wachten op een verslagje van JaRo ;-)

Alle vrijwilligers (kantine, Ruben, Ed, Niels) bedankt!

Groet Robert

Leuk voor je Mathijs:D.

Ieder woensdagavond, vrijdagavond van 17 tot 23 uur en iedere zaterdag en zondag van 10 tot 17 uur kan je trainen. In de kerst vakantie zijn ze ook open (zie elders in dit topic).

Kan je 8 januari getraind meedoen met de wedstijd.

Of je ziet de wedstrijd natuurlijk als training, dat kan ook ;).

Halewijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back