Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben persoonlijk niet zo'n voorstander van nabewerken, maar dat mag ieder voor zich bepalen.
Als je wilt nabewerken, hou er dan bij het maken van de foto's al rekening mee en schiet je plaatjes in RAW formaat, stel handmatig lichtbalans en bewerk foto tot ie naar je zin is.
Helaas kan ik dat met deze camera niet, m'n "normale-op-de-grond-fotografie-camera" heeft die mogelijkheid wel, maar die gaat mijn EZ nooit in de lucht krijgen
Maar goed, er zijn complete forums over fotobewerking, we dwalen steeds verder zullen we hier weer ntopic:verder gaan?
Waar blijven de luchtfoto's???
Het zand wordt vanaf Oudeschild met vrachtwagens naar Westerslag vervoerd.
Daar gaan kunstenaars uit de hele wereld op 14 april met het zand aan de slag.
Het speciale zand is afkomstig uit de Maas
BeNeLux RCAP en Multikopter dag 2009 gaat in principe door
De BeNeLux RC luchtfotografie (RCAP) en multikopter dag 2009 gaat in principe door op 25 April 2009, omgeving Antwerpen, beginnend rond 10:30-11:00 uur. We hebben 3, mogelijk 4 locaties op het oog waarvan er twee ook voor iets minder ervaren vliegers geschikt zijn.
Eenieder die zich al bij me had aangemeld krijgt vandaag nog een emailtje om te bevestigen. Mochten er nog belangstellenden zijn, stuur me zsm een bericht. Alleen degenen die tijdig hebben aangemeld kan ik het volledige programme sturen.
ik kan nu even geen foto,s meer plaatsen want mijn vliegtuig is vanmiddag tegen een dak gevlogen ,vanwege een storing ,en daar kon hij niet goed tegen .
dus die licht in de prullebak
ik heb al weer een ander plan ,dus veel knutselen in de schuur ,en tot de volgende keer