Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hee Aldert, tijdje geleden weer, mooie plaatjes
In Duitsland geweest? Eifel ofzo???
Met welk platform heb je deze plaatjes geschoten? EZglider? Heli?
Moet ook weer eens wat plaatjes droppen, laatst paar pogingen gedaan om air-to-air foto's te schieten van een zelfgeknutselde parapente, sjonge jonge wat valt dat tegen zeg :shock:
Achteraan in [URL="filmpje[/URL] komen er een paar voorbij...
Hee Aldert, tijdje geleden weer, mooie plaatjes
In Duitsland geweest? Eifel ofzo???
Met welk platform heb je deze plaatjes geschoten? EZglider? Heli?
Moet ook weer eens wat plaatjes droppen, laatst paar pogingen gedaan om air-to-air foto's te schieten van een zelfgeknutselde parapente, sjonge jonge wat valt dat tegen zeg :shock:
Achteraan in [URL="filmpje[/URL] komen er een paar voorbij...
Hallo Wim.
Onverwacht in de TC, hierbij nog een paar foto's van Rondje Texel van de catamaran er waren 600 deelnemers.
Met Vriendelijke Groeten,
Ton Zegers
Welkom
Zijn ook aardige mensen, behoorlijk realistisch (ze hebben iig door dat je gewoon hard moet blijven werkenMooi! Even op hun site gekeken waar het was, altijd leuk een beeld te hebben waar de plaatjes ergens geschoten zijn
Ze lijken het daar aardig voor elkaar te hebben, niet altijd het geval bij die "het roer om" projecten.
Heb je de camera bij de EZglider ook op CG liggen, onder de vleugel?
Parapente is overigens niet van mij, maar van een "andere Rob", die er in filmpje ook mee vloog. Parapente is gemaakt van een vlieger. Ik probeerde 'm te vangen met de camera (wat dus behoorlijk tegenvalt).
mrblobby.
Bedankt voor je reactie ik zal ze vanmiddag de groeten overbrengen.
Aldert, het zijn weer mooie foto's vanuit Zweden.
![]()
![]()
Ton
Fotoootje:
School. Toch leuk, zo had ik de gebouwen nog nooit gezien!
![]()
![]()
![]()
Greetz, Aldert