Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen FOX35, de 15LA neem ik graag van je over. Gisteren hebben wij elkaar gesproken op het Almere evenement en heb ik de DREMO diesel van je overgenomen. Groet RonaldVoor liefhebbers heb ik nog een aantal oudere OS 15's te koop (Max'en, geen FP's) met uitlaat en vaste venturi voor 25 euro, een nieuwe FP-uitlaat en een 15 LA met RC-venturi, nieuw in doos, voor 60 euro.
Mbt motorkeuze denk ik er net zo over.Zou ik voorbij komen, dan was het de zondag, maar de kans is heel erg klein.
Wat ik in Karken heb gezien van het Limes racen (absoluut leuk!) is dat het wel lijkt op onze Webra Cup (StaKa) alleen wat groter, sneller en met 3 in plaats van 2 piloten.
Jammer dat de motorkeuze niet vrij is. Met een Oliver Tiger Mk.4 zou ik er wellicht nog eens over denken...
Naar Herentals blijf ik graag komen op jullie goed georganiseerde events.Voor Herentalse LImes racen werken we aan een Kmach clubregelement , maar spijtig voor Jaap en medestanders ,
geen diesels , enkel 2,5 cc glow motoren met glijlagers , dit hoeft geen LA te zijn , merk en type is vrij.
Gebruik van een elektrische starter zal niet meer toegelaten zijn , iedereen meppen op die prop tot je erbij neervalt
Hopelijk blijven jullie toch afzakken naar het Limes racen in Herentals , het blijft toch een leuke , goedkope instapbare klasse.