Toen bedacht ik me dat er nog een kabel doorheen moest, maar dat paste net nadat ik de stekker er even afgehaald had.
Vandaag even snel wat gemeten en ik zit met 2 vragen. De aansturing Flaps gaat in ieder geval met aan beide kanten een kwiklink gebeuren. Aan de servokant kom je met niet heel veel anders weg omdat die hevel best dicht langs de behuizing aan loopt. Roerzijde zou nog met een 90graden kunnen, maar dan zal ik wel het gaatje wat groter moeten boren, en dat verzwakt me net wat te veel wellicht.
Vraag 1. Zou het structureel erg verzwakkend zijn als ik net door de ligger van de Flap heen boor om de roerhevel te monteren. Dat komt op zich het mooiste uit. Naar voren kan ook wel, dan vijl ik gewoon een klein stukje uit de vleugel waar de hevel in past. Anders nooit volle uitslag naar beneden te halen. Ik neig een beetje om een stukje vleugelhuid weg te halen.
Vraag 2. Heeft iemand wel eens kortere kwiklinks ergens gezien? Ik kan de standaard versie ook wel inkorten, maar dat is iets wat ik me gewoon af vraag. Die aluminium van MPjet lijken al wel iets korter te zijn.
Vandaag even snel wat gemeten en ik zit met 2 vragen. De aansturing Flaps gaat in ieder geval met aan beide kanten een kwiklink gebeuren. Aan de servokant kom je met niet heel veel anders weg omdat die hevel best dicht langs de behuizing aan loopt. Roerzijde zou nog met een 90graden kunnen, maar dan zal ik wel het gaatje wat groter moeten boren, en dat verzwakt me net wat te veel wellicht.
Vraag 1. Zou het structureel erg verzwakkend zijn als ik net door de ligger van de Flap heen boor om de roerhevel te monteren. Dat komt op zich het mooiste uit. Naar voren kan ook wel, dan vijl ik gewoon een klein stukje uit de vleugel waar de hevel in past. Anders nooit volle uitslag naar beneden te halen. Ik neig een beetje om een stukje vleugelhuid weg te halen.
Vraag 2. Heeft iemand wel eens kortere kwiklinks ergens gezien? Ik kan de standaard versie ook wel inkorten, maar dat is iets wat ik me gewoon af vraag. Die aluminium van MPjet lijken al wel iets korter te zijn.