Laat ons je heli zien!

foto uploaden
en dan doet ie t.
@anko mijn heli stond niet stil..:(

Mijn TREX450pro op 6S, gaat als de brandweer!
Kontronik Koby 55LV - Scorpion 2010kv 13T pinion - MiniVbar met Sbus - Turnigy 1300 6s - Radix FBL 325mm
B2E879D9-orig.jpg

@didier: erg mooie heli!! :D

is die romp zelfgemaakt, of is ie van Heli-artist??
en wat voor techniek zit erin?

heb een zwak voor de AS-350 :)

groet,
Hoogvlieger

Laatst bewerkt door een moderator:
@didier: erg mooie heli!! :D

is die romp zelfgemaakt, of is ie van Heli-artist??
en wat voor techniek zit erin?

heb een zwak voor de AS-350 :)

groet,
Hoogvlieger

Hey,

Thx, de romp is van century ( funkey rompen) evenals het mechaniek en 3 bladkop..motor is kontronic, 6s lipo..vlotjes 8 minuten plezier :-)

groeten,

Didier

Twee maanden terug in de hobby gesprongen met een Blade MsrX en inmiddels vertrouwd aan het raken met m'n TT Mini Titan.
Vertrouwd genoeg om dit weekend de 'looks' aan te pakken!

DSC05281.jpg

Ziet er stoer uit maar je gaat er snel op terugkomen. Eenmaal je serieus begint rond te vliegen, veronderstel dat je beginner bent in de heli tak, ga je zien dat met die donkere canopy het veel te moeilijk is je goed te oriënteren. Ik zou er een duidelijk gekleurde canopy opzetten. Kans is reeël dat het je een crash kan besparen. Trust me! ;)

Ziet er stoer uit maar je gaat er snel op terugkomen. Eenmaal je serieus begint rond te vliegen, veronderstel dat je beginner bent in de heli tak, ga je zien dat met die donkere canopy het veel te moeilijk is je goed te oriënteren. Ik zou er een duidelijk gekleurde canopy opzetten. Kans is reeël dat het je een crash kan besparen. Trust me! ;)

Een correct veronderstelling en eerlijk gezegd kan ik me dat goed voorstellen nu ik erover nadenk, dus bedankt voor de tip! Misschien nog een extra hint wat te doen met bladen en flybars op dat gebied?

flybar lekker laten zitten.

qua looks, zolang je laag blijft gaat het goed. Maar ga je op een gegeven moment hoger en de lucht is niet geheel blauw ga je moeite krijgen te zien hoe het ding staat.
Pak evt 2 kappen, 1 voor goed weer (zwart) en 1 voor minder weer (FEL!)

Mijn eigen heli's hebben een redelijk donkere kap, waar toch nog redelijk wat rood en wit in verwerkt is, en zelfs met die kappen is het soms al moeilijk te zien hoe het staat..
Op ervaring weet ik dan vaak wel een beetje wat hij doet, maar die moet jij nog krijgen ;-)

Bladen ook lekker laten zitten, wel ff uitbalanceren.
Staartbladen ook

Back