Laat ons je heli zien!

2 Hex50's

framev2v3.jpg

Een correct veronderstelling en eerlijk gezegd kan ik me dat goed voorstellen nu ik erover nadenk, dus bedankt voor de tip! Misschien nog een extra hint wat te doen met bladen en flybars op dat gebied?

Ik vlieg ook met zwarte carbon bladen en als je eenmaal inverted enz gaat vliegen, zeker nog niet voor direct veronderstel ik ;), dan helpen witte rotorbladen wel met de zichtbaarheid.

Zet er gewoon een mooie felle canopy op, evt je staartblades in dezelfde kleur dan je canopy (doe ik ook en geeft heel leuk effect) en als je wat meer zichtbaarheid wil van je hoofdrotor, hang er zoiets op als holonatix.

Zijn een soort van reflecterende stickers en die geven een speciaal effect in de lucht omdat ze het licht reflecteren!

hn-250011.jpg

Mijn eigen heli's hebben een redelijk donkere kap, waar toch nog redelijk wat rood en wit in verwerkt is, en zelfs met die kappen is het soms al moeilijk te zien hoe het staat..

Rood is een van de meest slecht zichtbare kleuren op afstand, word te snel donker. Geel schijnt nog steeds de beste kleur te zijn...

Neemt niet weg dat die Mini Titan er wel erg goed uit ziet hoor :) Mean little flying machine!

En om maar even onnozel mee te gaan in het mat zwart... ahumm.

Mijn Schluter Cobra uit 1972. Werelds eerste rc kit heli die op de markt kwam. Hier is de hele rc heli hobby dus letterlijk mee begonnen.. :) Uiteraard fixed pitch!Maiden over ongeveer een maand..

Heli is 180cm lang, voorzien van de originele 10cc motor uit 1972. Gewicht vliegklaar zit rond de 3,5 -4 kg gok ik. Niet veel dus.

Op de foto met opblaasbare drijvers, de voorloper van het hedendaagse trainingskruis. Gewone landingsgestel zit er ook bij.

@ Jeroen: Gave collectie kerel!

Zal de mijne ook maar eens laten zien. Helemaal klaar voor de zomer!

Collectie.jpg

Collectie2.jpg

Collectie3.jpg

U ziet:
- Compass Atom 550 Stretched, Savox 1250/1290, BeastX 3.0, YGE100, Telemetrie TM-1000
- Align Trex500, Scorpion motor, Hi-tec servo's, stock ESC, Futaba GY401
- Gaui X2 FES, Scorpion motor, MKS DS92/DS95i, BeastX 3.0, YGE30A, Telemetrie TM-1100
- Blade mCPX, stock setup, KBDD rotor & tailblades, green canopy/tailfin

Nu nog eens kijken voor een groter broertje erbij en dan kunnen we lekker voort voor een tijdje? ;)

Zal de mijne ook maar eens laten zien. Helemaal klaar voor de zomer!

U ziet:
- Compass Atom 550 Stretched, Savox 1250/1290, BeastX 3.0, YGE100, Telemetrie TM-1000
- Align Trex500, Scorpion motor, Hi-tec servo's, stock ESC, Futaba GY401
- Gaui X2 FES, Scorpion motor, MKS DS92/DS95i, BeastX 3.0, YGE30A, Telemetrie TM-1100
- Blade mCPX, stock setup, KBDD rotor & tailblades, green canopy/tailfin

Nu nog eens kijken voor een groter broertje erbij en dan kunnen we lekker voort voor een tijdje? ;)

ik zeg een goblin 700 of een logo 700 :cool:

Mike, SSSSSSSST. Ik zit al 2 dagen op de Goblin site en moet mezelf inhouden om hem niet te bestellen bij Rogiër... :(

Ga de Trex500 wel binnenkort wegdoen, idem met de mCPX en dan komt er een groter broertje bij :) Mits enig gefoefel lukt het op de passagierszetel van de auto, heb het gemeten, dus er komt heus nog wel een 7HV, X7 of Goblin. Logo 600 of XXtreme (veel te groot trouwens) zeggen me niet zoveel.
Ga wel voor een V-bar eens gaan deze keer. Die computer readouts spreken de geek in mij aan :)

Probeer al geruime tijd foto's te plaatsen, maar met image shack werkt het dus niet ?
Wat doe ik fout en is er een "stappenplan" om dit te doen ?

Gr,
Arno

Mijn mini leger aan (vooral) indoor vliegplezier:
AVS9vP9C

Van links naar rechts: Blade mSR, Blade mCP X v2, CenturyUK Evolution 180.
Met daarachter de Spektrum DX6i en daarachter een Centra (Walkera) CUK-2402.

ik ken Century Uk van de CP lijn (Neonblaze SE)
het is eigenlijk allemaal Walkera spul, en heb gehoord dat ze in elk opzicht gewoon te mixen zijn ;)

ben benieuwd naar wat spec's van die 180 :)

groet,
Hoogvlieger

Back