Laat ons je heli zien!

eerst was ik van plan om jr servo of futaba bls451doen maar dan heb ik zitten te denken dat ik voorlopig savox1257 TG op swash en savox1290 MG op tail zitten(ivm prijs)maar nu zie ik dat deze servo's
echt goeie servo's zijn.
gr,
aria

eerst was ik van plan om jr servo of futaba bls451doen maar dan heb ik zitten te denken dat ik voorlopig savox1257 TG op swash en savox1290 MG op tail zitten(ivm prijs)maar nu zie ik dat deze servo's
echt goeie servo's zijn.
gr,
aria

Wat is de reden dat je die Kontronik hebt omgedraait?;)

ik had die Heat sink al gekocht en ik zei waarom niet, en zo lijk ie cool ook of niet,of niet Anko?
Made in Anko

door heat sink natuurlijk,en als je zeg
dat het bij de carbon frame niet hoeft,dan zou ik zeggen dat deze had ik al gekocht(gekregen)en zo vind ik het gewoon cool en nu dus met twee heat sink.

Mijn trauma-heli. De PH-MAA met HK450 binnenwerk.

full

full

full

E-Sky Belt CP V2

full

Klein overzichtje van enkele van mijn heli's

full

Fred

Foto's zijn beetje hmmmmm, ik heb ze gemaakt met mijn telefoon.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn 2 heli's

na het zien van al dat moois ook maar even mijn speeltjes:)

full
full

Wauw, inderdaad gaaf gezicht.

@ Arjen, wat een verzameling. Super gaaf man! De Huey vind ik ook erg gaaf! :) Die gele (rechts daarnaast) vind ik ook mooi! :)

Gisteren mijn Robbe Schluter Schweizer 300C ingevlogen :)

120cm rotordiamter met 8.5cc Webra. Leuk machientje en vliegt erg relaxt! Dit was de 2e vlucht. Finetuning van de gyro en throttle/pitch curves moet nog gebeuren, vandaar dat niet alles even strak gevlogen is.

Mijn Helivlootje

Hier even een foto van het begin van zo een toffe hobby .
Grtjs Blitske
full

Mijn heli

Dit is dus mijn eerste echte heli, ik heb ook een dinky uit China, deze heb ik van V-nix. Ik had er wel direct 2 landingsgestellen bij besteld, flexibele staart en de extreme blades.

De extreme blades moest ik vrijwel direct monteren, omdat bij de eerste crash een stuk uit een blade was geslagen.

Ik zal van de week even een filmpje laten maken :)

heli.jpg

mijn favoriete heli: Century uk Neonblaze SE

full

mijn 4ch Revell huey:
full

en mijn solo pro, maar dan revell versie: hotshot
full

groet, ;)
Hoogvlieger

Back