Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helaas moet er dan daarvoor een nieuwe setup kastje voor worden aangeschaft omdat eenmaal wanneer je de laatste/nieuwste firmware eenmaal hebt ge-upload je daarna niet meer terug kunt gaan naar deze eerdere versie...
Als het niet veranderd is kost dat 7,50, en de nachten daarvoor 5,- als ik het nog goed heb.
Oh wacht, voor de camping wodt je naar de lokale camping gestuurd.
We hebben ruimte naast het circuit om een aantal tenten en caravans neer te zetten. Mocht hier geen plaats meer zijn, zul je inderdaad uit moeten wijken naar een lokale camping.
Hmm, ik zit me net iets te bedenken.
Je hebt gezien hoe het moet toch?
Als je nu tijdens het flashen van je kastje, naar een andere versie, midden in het process de usb kabel eruit trekt, dan kan het zijn, dat ie de versie kwijt is. Misschien, heel misschien kun je hierna het kastje wel opnieuw flashen naar een oudere versie....
Omdat het flashen soms wel eens 2x moet, omdat ie vastloopt, zag ik toen dit woensdag ook gebeurde, alleen maar blokjes op het display van het kastje. Het kastje was dus niet goed geupdate. Wellicht kun je als je dit ziet, wel op de pc de oudere USB link software met de gewenste firmware opstarten en het kastje opnieuw flashen.....
Risico is dat het kastje het nooit meer doet, en je een ander moet kopen, wat je toch al moet, maar hier geloof ik niet in, want ik denk dat je hem sowieso kunt flashen naar de versie waar je mee bezig was toen je de USB kabel lostrok.
Ik zou zeggen probeer het eens!
Bye the way, Leuk filmpje!!
Ik zal erook bij zijn de volgende nk wedstrijd op de MACH![]()