koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

@mathijs dankje wel ik vond het zeer leuk om mee te maken wat je al zij, en echt allemaal leuke mensen in de pro10 classe;)

@M7H oww wat zonde van de ontvanger gelukkig was het de regelaar niet. Maar hoe kan dat zo???

Ja, ik ben er en zal mijn laptop meenemen, dan komen we er wel uit!
Ben er in de middag al, want dan ga ik eerst met de 1/8 aan de gang, wellicht leuk om te komen kijken!

Geweldig! Ik neem mijn spullen mee!! Ik denk er ongeveer om 18:00 uur te zijn.

Hopelijk hebben we net zulk mooi weer als zondag...

Je was veel sneller, als je er nu gewoon een rondje of 2 achter blijft hangen, dan maakt hij vanzelf een fout en kan je er gewoon voorbij.
Je moet altijd anticiperen dat de persoon voor je een foutje maakt en iets minder vaart mee neemt, nu knal je er gewoon doorheen.

kijk dat stukje nog eens een paar keer. ik stond aan de andere uiteinde van de stelling en zie het uit een ander perspectief en zag zodoende niet dat hij afremde voor de bocht. Ik zit er 1-1,5 meter vanaf en acceleer samen met hem en opeens remt hij ontzettend af voor de bocht. Hoe kan ik dat anticiperen in een nano seconde terwijl je dat niet verwacht en maar 1-1,5 meter er vanaf zit?

Ja, Alex was wat grettig, maar wilde er zo rap mogelijk voorbij, omdat ie wist dat ie later in zou kakken.
Je ziet ook dat Alex na het incident op Nick blijft wachten, en toen hoorde hij dat ie binnen mocht komen voor een stop en go.
Nick vond het overigens prima, want die had de 1e 2 finales gewonnen, dus hem kon niks meer gebeuren. :mrgreen:

Het maakt ook niet uit Martin, het is maar een spelletje.
Misschien had ik wel een verkeerd perspectief achter mijn scherm toen ik het youtube filmpje keek. ;););)

Wat martin aangeeft was exact mijn plan;). Wellicht iets te gretig inderdaad maar iemand zo er af rossen doe ik niet opzettelijk, behalve wellicht bij royb;) Ik wachte inderdaad op hem totdat ik de stop and go aan mijn broek kreeg. Overigens werkte mijn strategie van zoveel mogenlijk afstand creeeren in 3 minuten best ok de eerste 2 finales. Meer zat er niet in.

De eerste finale was ook wel spannend want ik stond na de start voor meerdere ronden op de 1ste plaats. Nadat ik weer inkakte ging nick mij voorbij en in de 5de / 6de minuut of zo zat reinder 1 meter achter mij voor het gevecht voor de 2de plaats. Enigste wat ik kon doen was voor een paar ronden blokken en de ieale lijnen blijven rijden zonder fouten te maken wat ook lukte.

ps:
roy bekijk 4:45 eens. Zelfde bocht en afstand tussen de auto's maar dan met reinder achter nick. Hij kon net uitwijken maar scheelde niet veel of hij zat er achterop.

Laatst bewerkt:
Hallo best Martin (M7H),

Zoals al reeds is gepost door Veteq heb ik mijn eerste maagdelijke rondjes op de MACH gereden gisteren met m'n S100. Hierbij heb ik m'n Hobbywing 1S 120A v2.1 geprobeerd af te stellen op m'n X20 10.5T motor, maar enkel het volgende probleem....

De regelaar voorziet eenmalig op het rechte eind vertiming en daarna is het sensorloos rondtuffen en ook nog eens zonder rem werking.

Ben jij a.s. woensdag aanspreekbaar aan de MACH voor hulp

Of eventueel is een andere firmware / software nodig....
Ja, ik ben er en zal mijn laptop meenemen, dan komen we er wel uit!
Ben er in de middag al, want dan ga ik eerst met de 1/8 aan de gang, wellicht leuk om te komen kijken!

@M7H, veel dank nogmaals voor het oplossen van mijn probleempje met m'n Hobbywing regelaar in combinatie met een X20-10.5T motor. :thumbsup:

Zoals je al vooraf had aangegeven is de firmware met extensie 1224 de oplossing geworden. Helaas moet er dan daarvoor een nieuwe setup kastje voor worden aangeschaft omdat eenmaal wanneer je de laatste/nieuwste firmware eenmaal hebt ge-upload je daarna niet meer terug kunt gaan naar deze eerdere versie... Dat is dan maar zo, moeten we maar denken.

Ik heb in ieder geval een drietal accu's kunnen rijden s'avonds met het levendige gevoel dat Pro-10 gewoon helemaal te gek is!!:p

Back