koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Fantastisch!!

Ik verheug me nu al op mooie zomer dagen onder goed gezelschap van jullie Pro-10 liefhebbers!!

Stevig potje rijden; sleutelen; lachen en na afloop een goed glas met z'n allen!

Probeer jezelf vrij te maken voor de Benelux+ race op Rucphen. Dat is ook altijd een mooie Pro10 race. Staat een topic over hier op het forum.

Net ingeschreven voor de benelux wedstrijd, heb er zin in met 2 nieuwe 7200 accu`s.. Mijn tent is al uit de schuur!!:thumbsup: Gooi de biefstukken maar op het vuur, zet het bier alvast koud en poets de beker1 maar op!!

Als het niet veranderd is kost dat 7,50, en de nachten daarvoor 5,- als ik het nog goed heb.

Helaas moet er dan daarvoor een nieuwe setup kastje voor worden aangeschaft omdat eenmaal wanneer je de laatste/nieuwste firmware eenmaal hebt ge-upload je daarna niet meer terug kunt gaan naar deze eerdere versie...

Hmm, ik zit me net iets te bedenken.
Je hebt gezien hoe het moet toch?
Als je nu tijdens het flashen van je kastje, naar een andere versie, midden in het process de usb kabel eruit trekt, dan kan het zijn, dat ie de versie kwijt is. Misschien, heel misschien kun je hierna het kastje wel opnieuw flashen naar een oudere versie....

Omdat het flashen soms wel eens 2x moet, omdat ie vastloopt, zag ik toen dit woensdag ook gebeurde, alleen maar blokjes op het display van het kastje. Het kastje was dus niet goed geupdate. Wellicht kun je als je dit ziet, wel op de pc de oudere USB link software met de gewenste firmware opstarten en het kastje opnieuw flashen.....

Risico is dat het kastje het nooit meer doet, en je een ander moet kopen, wat je toch al moet, maar hier geloof ik niet in, want ik denk dat je hem sowieso kunt flashen naar de versie waar je mee bezig was toen je de USB kabel lostrok.
Ik zou zeggen probeer het eens!

Hier de link naar alle oudere USB link softwares van HW:
http://sdrv.ms/Yr9BSI

We hebben ruimte naast het circuit om een aantal tenten en caravans neer te zetten. Mocht hier geen plaats meer zijn, zul je inderdaad uit moeten wijken naar een lokale camping.

Ach... dat ene tentje voor 1 nacht kan ook midden op het circuit ;)

Hmm, ik zit me net iets te bedenken.
Je hebt gezien hoe het moet toch?
Als je nu tijdens het flashen van je kastje, naar een andere versie, midden in het process de usb kabel eruit trekt, dan kan het zijn, dat ie de versie kwijt is. Misschien, heel misschien kun je hierna het kastje wel opnieuw flashen naar een oudere versie....

Omdat het flashen soms wel eens 2x moet, omdat ie vastloopt, zag ik toen dit woensdag ook gebeurde, alleen maar blokjes op het display van het kastje. Het kastje was dus niet goed geupdate. Wellicht kun je als je dit ziet, wel op de pc de oudere USB link software met de gewenste firmware opstarten en het kastje opnieuw flashen.....

Risico is dat het kastje het nooit meer doet, en je een ander moet kopen, wat je toch al moet, maar hier geloof ik niet in, want ik denk dat je hem sowieso kunt flashen naar de versie waar je mee bezig was toen je de USB kabel lostrok.
Ik zou zeggen probeer het eens!

Goed idee!! Ik ga dit even uit proberen vanavond en laat het je weten of het werkt!

Bye the way, Leuk filmpje!!

Kun je een ESC zo programmeren dat je een maximum toerental hebt.
En een maximum koppel?

Dan zou je heel goed een stock klasse kunnen opzetten.

Ik heb dit als idee aangedragen in het topic

de-definitie-van-een-stock-klasse-new-post
maar daar komen weinig proten mensen.

Welke regelaars zou ik dit mee kunnen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken het topic Oscar, maar veel van de Pro10 rijders (zo niet alle) delen de mening dat als je gewoon naar boosted gaat, je van heel veel problemen en gezeur af bent....

Verder ken ik geen regelaar waarbij je een max toerental in kunt stellen. Daarbij komt, alles wat je in kunt stellen is dus ook te manipuleren, en dus zal het gezeur niet verdwijnen....

Verder is het zo dat mijn HW V3.1 regelaar het maximaal gehaalde toerental opslaat, dus er zou best een firmware geschreven kunnen worden die een max toerental begrenzing heeft.

Deze kant moet je denk op.

Back