Dat doet mijn telefoon als ik de foto maak. Ik heb het even gecorrigeerd.Paaswijntje Hans ?? de foto staat niet goed.... maar de Batavia ziet er wel goed uit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat doet mijn telefoon als ik de foto maak. Ik heb het even gecorrigeerd.Paaswijntje Hans ?? de foto staat niet goed.... maar de Batavia ziet er wel goed uit![]()
Eh, nee, dat is nog een schuitje verder.Natuurlijk weer benieuwd waar je ondertussen mee bezig bent. Een alom vermoeden dat het een fluitschip is.
Ai dat betekend ook dat je een half gesloopte schip er bij moet afbeelden. Het behouden huis is tenslotte gemaakt uit het schip. Maar dat zou ik maar niet doen hoor...Eh, nee, dat is nog een schuitje verder.
Ben nu begonnen aan het schip van Willem Barentz.
En het idee speelt om daar in kleine schaal een diorama van het behouden huis bij te ontwikkelen ook.
Begint dat bij jou al op je 57e Peter?? geintje, maar inderdaad dat valt allemaal niet mee.Daar heb ik nu ook last van Koos. Sommige van die namen kan ik echt niet onthouden
Ik lees mijn vrouw wel eens een stukje voor uit de handleiding. Denkt ze dat ik ervoor moet worden behandeld
Geeft niks hoor Wim, niks van aantrekken. Mijn directievleugel zegt al dat ik verslaafd ben