Alvast bedankt voor het mee uitzoeken!
Er zijn inderdaad grote plastic schroeven bij en die passen om vleugels aan elkaar en aan de romp te verbinden (contra-moeren zitten er ook in).
Er zitten ook twee kleine plastic vijzen bij, ik denk om de cockpit vast te zetten.
Dan zijn er inox-kleurige inbusbouten, voor het stabilo
Twee kortere zwarte inbusbouten voor het kielvlak
En dan zijn er nog zelftappende vijzen van 35 mm lang (links onder op de onderste foto). Ik heb alle vleugeldelen eens afgespeurd en op 32 cm van de romp gemeten in de vleugel en op de diepte die aangegeven wordt zit idd een houten blok met centraal een gat verlijmd onder de bespanning. Iets dichter bij de romp en wat meer richting vluchtboord zit er ook nog één. Moeten die zelftappende vijzen daar in? Om die blokken beter te fixeren? Om de vleugelpennen niet te laten doorschuiven? Als zekering van de vleugels tegen de romp?
Echt mooi is dit natuurlijk niet, want het zit aan de bovenzijde van de vleugel (hadden ze makkelijk zelf onder de bespanning kunnen steken?).
Moet die vijs er telkens in en uit bij monteren en demonteren, want dat dan lijkt een zelftappende vijs me ook niet zo'n goed idee...?
Kortom draai ik die 4 zelftappende vijzen daar gewoon één keer in en laat ik ze zitten of moet ik iets anders doen?
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's...