Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi al die varianten......
Mvg,
waar kun je diee foxjes kopen ????
bij de albatros in mechelen zijn ze al uitverkocht
groetjes
Zo, na ruim een maand het projectje even weer opgepakt. De Fox moet toch mee op vakantie hè.![]()
Alles zit erop, eraan en erin. 8) Morgen als het een beetje weer is even de maiden doen. In ieder geval heeft-ie zin om van de tafel te vertrekken bij 3/4 gas dus dat zit wel goed denk ik. Het zwaartepunt zit iets teveel naar voor maar dat is niet zo raar met z'n dikke accu.
Alles bij elkaar, een leuk setje met een Spektrum DX6 zender.
![]()
Als propje een APC 6x3 op een 130-size motortje (wat redelijk warm wordt maar dat komt eerder door overspanning :?)
![]()
Alle elektronica bij elkaar: 2x nano-servo die bij de DX6 zaten, Multiplex X-08 ESC van de EasyStar, Graupner 2S1P 480mAh LiPo en de AR6000 ontvanger.
![]()
De AR6000 ontvanger ontdaan van de behuizing en alle lange pennen eruit gesoldeerd. Draadjes zitten nu rechtstreeks op de ontvanger en vastgezet met 2k-epoxylijm.
![]()
hoj, ik zag op youtube een filmpje van iemand die op zijn easystar een bevestiging had gemaakt, zodat hij zijn fox kon lossen in de lucht.
mss een leuk idee ?..
hier het filmpje YouTube - Multiplex Fox Piggy Back Launch System
Ik zat een beetje te kijken naar deze.TIP VOOR MOTOR:
Pikko 15g
7.2v
voor modellen tot 220 GRAM
MOTOR WEEGT 15 GRAM
ongeveer 25 euro
http://www.albatros.ws/assets/images/15G.jpg
Ik zat een beetje te kijken naar deze.
Ik zit nu op 114 gram maar de motor is al 23 gram. 8O Dus met een 8 grams motortje blijf ik mooi onder de 100 gram.Maar tot nu toe is alles in elkaar gezet met spullen die ik nog had liggen (of van de kinderen heb geroofd, zoals de motor :cry
. Dus tot nu toe was het een enorm low-budget project en dat wil ik graag zo houden. Het andere vliegtuig en de auto's kosten al genoeg. :lol:
Natterer Modellbau koste iets duurder 22,65 met verzendkosten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cc10 had ik nog liggen
Kun je dat plan effe doorsturen a.u.b.
mvg kristof
ik denk niet dat de maker van dat filmpje op dit forum zit, hij woont in Engeland
ik zou zo zeggen, wees creatief en laat het hier zien
grtz
wij hebben dit afgelopen jaar op texel ook gedaan vet lache
we hebben hem boven op een opgevoerde easy glider gezet als de easy glider vol links met z'n richtingsroer gaf ontkoppelde de "fox"
foto's :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes, Dennis