Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mmm...je gaat iig voor vliegtuigen. dus op zijn hoogst 4 of 5 kanalen, meestal 6 kanaals zenders.
Wat ik heel fijn vind ( en zit ook in mijn eigenbouw single channel zender) is de terugmelding van de ontvangen signaalsterkte (omdraaien als het nog kan...)telemetrie zou ik lekker op de reservelijst qua opties zetten.
leuk als je het hebt, maar het is echt geen noodzaak.
Helemaal met jullie eens.Hoezo wist ik het eigenlijk al de hele tijd (dat je weer zou gaan vliegen)?
Ik heb een zeer brede belangstelling, dus ik heb me, naast modelvliegen, ook met vele andere interessante zaken beziggehouden.
Soms ook met redelijk succes, wat medestanders vaak een opmerking ontlokte als: "wat zonde dat je er zoveel naast doet. Als je je alleen maar op .... zou concentreren, zou je daar veel beter in kunnen worden. Laat dat ... toch zitten"
Tja, ik ben zo blij dat ik daar nooit gevolg aan heb gegeven. Dan maar niet verder naar de top, maar wel gelukkig. Toch?
Die club heb ik nooit gezien sinds ik in de krimpenerwaard woon.(2010)Jammer dat Lekkerkerk er niet meer is.
Die club heb ik nooit gezien sinds ik in de krimpenerwaard woon.(2010)
Mag je daar ook met brandstof vliegen?@Bertus , je bent, als jij er tzt klaar voor bent, van harte welkom om eens een keertje te vliegen en polshoogte van het veld & vereniging te nemen.
Mag je daar ook met brandstof vliegen?
Ja die Tx7 is een heel fijn ding. Die gebruik ik ook nog naast mijn Horus. Ooit mijn vorige verkocht omdat ik teveel zenders had/heb, maar spijt gehad en weer een andere gescoord op Marktplaats. Eigenlijk is het enige dat hij mist een proportionele schuif maar voor de rest volstaat hij voor de meeste modellen…….Weer even een update.
Ik heb de 7 kanaals futaba gehad en wil ik eigenlijk weer.
Deze snap ik en hij heeft mogelijkheden genoeg.
Ook ben ik met het model weer wat verder.
Ik wil een driepoot en een viertakt of elektro.
En ja ik wil weer gaan vliegen.
Maar wel rustig aan.
Dus we zijn alweer een stapje verder.