Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Hans,Ik heb hier nog wel een stuk liggen ik kan het wel opsturen. Zie foto's. Gemeten gaatjes zijn ongeveer 1.8mm.
Is altijd te proberen kost niks.
Bekijk bijlage 489807 Bekijk bijlage 489808 Bekijk bijlage 489809
Hoi Henk,Even een vraagje over mijn stabilisator unitje.
Denk dat het door mijn oude Robbe zender komt door de puls brete dat de uitslag de ene kant meer uitslaat dan naar de ene kant. Denk dat daar verder niets aan te doen is. Servo staat wel mooi in het midden. If weet iemand daar een oplossing voor?
Zie ook mijn reactie waar je de vraag stelde,Ik ga hier even verder in mijn eigen topic.
Maar mijn helikopter is schaal 1:100 is wel een kwart kleiner.
Hoi TojeDe Lunx is er in 1:100, kijk maar eens bij de Aviation Megastore is Aalsmeer. Ik heb er hier een paar voor onze leden van de MMI gehaald, ze kosten zo rond de € 16,-
Hoi Toje
Heb daar even gekeken, zie dat ik daar wel eerder gezocht heb, kan hem echter enkel vinden in schaal 1:72, en die heb ik al, zelf eens gemaakt van een bouwdoos van Revell.
Als je hem wel kan vinden heb je dan een linkje voor mij?
Hoi, Inderdaad, met een beetje moeite moet die om te bouwen zijn. Helaas lukt het mij niet om te bestellen want ze verzenden blijkbaar niet naar Nederland../-;Hierbij de link naar een webshop in de UK, de Aviation megastore heeft ze idd niet meer.
Team Yankee 1:100 - Lynx HELARM Flight (fromemodelcentre.com)
Het is wel niet de marine uitvoering maar het scheelt een hoop omdouwen.