HPI Savage X FLM brushless conversion

mooi uitreken progje, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag??
ik ben namelijk nog op zoek naar een mooie motorcombo voor mijn brushless revo conversie

verder mooie spulletjes op de wagen.!!!

Heb al een tijdje niks meer van me laten horen maar dat kwam omdat ik even druk was met andere dingen, ben nu weer me aan het focussen op de savage:D

Hier even de set-up qua motor en lipo en wat voor power er dan vrijkomt"
setupzb1.jpg

Ik ga over 2 weken ofso 6s 5000Mah lipo kopen en de 2200kv motor met de MMM regelaar;)

Greetz,
Joram

het ziet er inderdaad heel mooi en gelikt uit, maar als het echt iets toe zal dragen aan de prestaties van je truck??? ik betwijfel het.

metaal blijft metaal en bots je hard genoeg zal het ook plooien.

greetz

Als het inderdaad zo goed is als ik er over heb gelezen en van heb gehoord op diverse fora dan heb je er zeker een goede koop aan..

Ik heb geprobeerd het voor mijn Truggy te kopen maar helaas fabriceren ze niet voor een Inferno ST-R.

maar, verplaats je met zo een sterke en goed draagarmen het probleem niet naar je fussees en ophangingspunt aan je diffs?

Als je ze hebt ontvangen stuur me es een draagarm, dan wil ik ze ook weleens testen :p

Ik ben nooit echt voor videos van de firma zelf. Ik zie liever videos van normale mensen op youtube..

@ Nitro daar dacht ik ook al aan. Dan gaat iets anders kapot...

De grote kracht van deze armen is hetgene waar ze naar vernoemd zijn FLEXtek.. ze flexen heel erg waardoor ze de grote klappen zelf opvangen en niet doorsturen naar achtergelegen onderdelen.

maar, verplaats je met zo een sterke en goed draagarmen het probleem niet naar je fussees en ophangingspunt aan je diffs?

mee eens.. ook al flexen ze. er is maar een bepaalde hoeveelheid energie die de draagarmen kunnen absorberen.
hoewel, de gehele constructie zal er wel steviger op worden.

Ik moet Joram hier toch gelijk geven. Die draagarmen zijn het neusje van de zalm voor de savages. Als ze niet zo duur waren, had ik ze indertijd ook zeker gekocht voor mijn savage. De draagarmen zullen in zekere zin wel last krijgen van metaalmoeheid, maar dat is te verwaarlozen hier. De te absorberen krachten mogen ook niet SUPERgroot zijn natuurlijk, niets is onverwoestbaar. Maar ik weet wel dat deze armen serieuze klappen kunnen verdragen. De absorberen als het ware de kinetische energie die vrijkomt bij een klap, waardoor de energie niet overgaat op andere breekbare punten.

Ik moet Joram hier toch gelijk geven. Die draagarmen zijn het neusje van de zalm voor de savages.

heb ook nooit gezegt dat hij er geen gelijk mee heeft. :) maar zoals je zelf al zei, niets is onverwoestbaar, en de ophanging is ook maar zo sterk als z'n zwakste deel. (wat in dit geval waarschijnlijk niet meer de draagarmen zullen zijn )

laat in ieder geval weten hoe deze draagarmen bevallen. (heb tot nu toe nog geen van m'n revo weten te breken,.. mja, je weet maar nooit :) )

Laatst bewerkt:
heb ook nooit gezegt dat hij er geen gelijk mee heeft. :) maar zoals je zelf al zei, niets is onverwoestbaar, en de ophanging is ook maar zo sterk als z'n zwakste deel. (wat in dit geval waarschijnlijk niet meer de draagarmen zullen zijn )

laat in ieder geval weten hoe deze draagarmen bevallen. (heb tot nu toe nog geen van m'n revo weten te breken,.. mja, je weet maar nooit :) )

Begrijp me niet verkeerd, ik zei ook niet dat jij zei dat hij geen gelijk had. :D (wat een zin zeg...)
Ik reageerde gewoon in het algemeen. :)

Back