Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb het gelezen jah..
Ik gebruik mod1 pinions, en ik gebruik wel 540 motoren maar die zijn wel een stuk langer dan gewone maat...
Ik bestel in amerika binnekort weer pinions, misschien wil je meebestellen?
Greetz,
Joram
is dat wel goed zo zonder een bescherming errond ?
en waar tak je de stroom af voor die ventilator ?
ikhad zelf gedacht 2 kleine ventilators te monteren voor de regelaar en motor als ik mijn brushless project kan verder zetten...
ps : ik las net op de site van kershaw waar ik men ombouwset heb besteld dat de leveringen lang duren vanwege zijn werk, ik had beter meteen ook zo'n FLM chassis besteld![]()
hij haalt de stroom denk ik uit zijn BEC ingang van zijn ontvanger.. Lijkt mijen in jou geval kan je dan son Y kabel gebruiken ( of heet dat niet zo ? ) en dan kan je 2 fan's aansluiten
Veder Super project Joram
Moet je dan geen rekening houden met amperes enz. als je van de BEC 'aftapt' ?
ik ben geen expert hierin en ben nog maar recent bezig met het 'brushless gedoe' dus excuseer mij als ik als een noob klink
en ik ben van plan om met een aparte ontvanger accu te gaan rijden en daar dan de ventilators op aan te sluiten en dat kan idd met een Y kabel(die ik hier nog ergens heb liggen)
Zie even de nieuwe Edit..
Was nog niet klaar![]()
Ika haal de stroom weg van de ontvanger. Ik zet op Y-kabels de verlichting en de fan.
Mara heb nu ffkes geen tijd om verder uit te lichten, moet werken
Greetz,
Joram