Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het volgende project staat al grotendeels klaar, word de Sovereing of the Seas van DeAgostini.. Ik ga haar wel een persoonlijk tintje geven, maar dat zal je nog wel zien. Want ondanks dat er hier al een aantal verslagen staan van dit schip, ga ik toch ook weer een bouwverslag maken. Maar eerst moet de Diana helemaal klaar zijn.Een plaatje Piet, nu je zo'n beetje aan het eind van dit project bent Piet durf ik de vraag wel aan..........
Enig idee waar je gedachten naar uitgaat voor het volgende project ?
A3
De Cannoniera Olandese bedoel je toch hé? Leuk bootje! Krijgen we ook een verslag te zien hier, of doe je dat niet meer?Kan er nu al naar uitkijken Piet, ikzelf begin na de zomer aan Kanonneerboot nr-2 van mantua, zit al jaren in de planning.
Dank je wel Peter, ze komt niet in mijn kamer te staan, maar bij mijn broer in Terneuzen, ik heb er niet echt ruimte voor.Piet, jouw Diana is prachtig geworden. Die verdiend straks een heel mooi plekje in je kamer.
Nu alleen de bijboten en de laatste ankers nog?
Zoals ik er nu over denk, ga ik er wel een verslag van maken Piet.De Cannoniera Olandese bedoel je toch hé? Leuk bootje! Krijgen we ook een verslag te zien hier, of doe je dat niet meer?