Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, we kunnen niet allemaal in het noorden van Drenthe wonen, voor mij is het maar een kleine 2 uur.Wat dacht je van 3 uur en 20 minuten rijden?
Mwah, ik, mijn 31 jaar lange relatie met mijn vrouw en mij 4 jaar lange relatie met mijn partimevrouw. (woont elders)Ik zal mijn bijzondere samenstelling zuhause maar niet vertellen ....
Maar ik kan rustig stellen dat deze sketch bij ons thuis de realiteit is.
DIT vinden de meeste kerels de normaalste zaak van de wereld, als ze dat ZELF zouden doen... Vrouwtje thuis, vriendinnetje er bij...Mwah, ik, mijn 31 jaar lange relatie met mijn vrouw en mij 4 jaar lange relatie met mijn partimevrouw. (woont elders)
want als het 1 kerel en 2 dames zouden zijn, en voorál als ze, ook al is het maar een fantasie of denkbeeldig, ZELF die kerel zouden kunnen zijn, dan geld opeensDrie dames bij elkaar,
zo bijzonder is dat ook weer niet naar mijn idee?
Daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben...Dan zijn de rapen pas echt gaat, vermoed ik.
En dáár kan ik dan weer alleen maar van zeggen: WIJZE WOORDEN... Vooral dat met die Kanaries..Menno, die bar zal ik dan wel eens bezoeken als we eens in Grunn zijn..
Maar het huidige politieke klimaat is zachtjes gezegd ongezond.
Haat wordt gezaaid en een deel trapt erin.
Dat een full blown nazi een krans legt op 4 mei, ik vind het een gotspe.
'Wij' (de leden der LHBTI gemeenschap) zijn voor de bevolking de kanaries in de kolenmijn.
Gaat het ons slecht, zijn jullie de volgende.
Zo werkt het niet.
Het is mij wel eens overkomen dat ik op zee eens mijn ene partner wilde bellen en in gesprek kreeg, kan gebeuren, kreeg ik een appje van nr 2 met 'Wilde jij nr 1 bellen?'
Die waren al een uurtje met elkaar in gesprek.
Eerlijkheid duurt het langst en zonder vertrouwen werkt het niet.