Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als het AISI 304 kan zijn, kijk dan bij www.sauerbiermodelbouw.nl.
Laad de betreffende catalogus en neem contact op, of stuur een mail naar mevr. Sauerbier.
Succes. Henk.
Ik had gevraagd of RVS AISI 304 geschikt is.
Deze is goed hitte bestendig en mooi hoogglanzend te polijsten.
Voor een over zicht zie een pagina uit de catalogus van www.sauerbiermodelbouw.nl.
Succes met je project.
Henk.
toch maar even langs deze weg van me laten horen, bouw verslagen gaan voor meerdere maanden waarschijnlijk in rust.
Ben enkele weken geleden met spoed de operatie kamer ingerold. Door een zeer verkeerde beweging met belasting is mijn rechter schouderpees voor meer dan 3/4 van het bot gerukt met gevolg dat minimum 6 weken de schouder volledige rust moet krijgen waarna stilletjes opnieuw kan gedacht worden aan kleine beweging.
Na 2 weken platte rust door de medicatie begin ik opnieuw weer terug actiever te worden en leer ik links handig en eenarmig te worden, wat me dik tegen valt.
maar laten we nu maar even klinken op een betere toekomst
Vandaag wat elektro aan het herstellen zoals ontvangers en dergelijke .
Eens je weet wat er kapot is gegaan en je hebt genoeg donor printen dan is het redelijk snel hersteld
ook de smartscope is een gemakkelijke tool om te hebben .
voor de rest zijn er weer onderdelen besteld en dan kan de rest ook hersteld worden .
gr raf
Ja wat moet men anders met al die vrije tijd.
Ik moet alles terug leren wat elektronica en dergelijke aangaat
Gewoon om een voorbeeld te geven .
Een led langzaam aan en uitlaten gaan was voorheen geen probleem
Normaal een programma op 1 uurtje zeker klaar .
Nu een hele week nodig gehad .maar het werkt
Dit maar als voor beeld .daar de pic 5 uitgangen heeft zitten er ook nog een paar flikker motie mee in verwerkt .
wat allemaal tijd gevoelig is en verander je het een dan verander je ook de andere tijden