Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Manus, klinkt idd niet best, 1 vrouw geborgen en gereanimeerd. Zeilboot zit vast onder de tanker met vermoedelijk nog 3 opvarenden aan boord. *slik*

De boot(Belgische) is er onder vandaan , de vrees is dat er geen overlevenden meer zullen zijn, nu gaat er gezocht worden las ik.

539296.jpg

zit niet goed met die zenuw over 6weken terug als er dan geen verbetering is gaat het mes er weer in

Dat is mij in 1963 ook overkomen Jan, kabel aansnijden ging niet goed, halve pink links hing erbij, pees kapot, later geprobeerd te repareren, gevolg ? , staat nu onder een hoek van 90° aan m'n hand.
Vingerhandschoen past sindsdien ook al niet meer, beetje lastig met zo'n weerhaak..:yes:.

Net terug van het ongeluk in Hansweert (mocht bij een berger mee), triest om te zien. Vrouw werd "dood" bovengehaald, man leefde nog maar is in ziekenhuis overleden, nu zijn ze nog op zoek naar de kinderen. Hopelijk zitten die in de boot want op de sonar konden ze helaas niets vinden.

Manus, als je 16 bent hoor je niet geconfronteerd te worden met overledenen die omhoogdrijven of op een andere manier zo voor je neus uit de diepte naar boven worden gehaald door anderen.
Ga maar eens met slachtofferhulp praten die zullen het daar zeker mee eens zijn.
Vandaar mijn reactie.

Hoor overigens net op de radio dat er gelukkig niet nog 2 vermisten zijn.
Het zou alleen om een vrouw en een man gaan.

hoop ook dat het beter gaat moet die duim masseren en in smeren met zalf

Succes ermee Jan. Wat is het toch met die fruittelers:confused:.

Vanavond wel even ter sprake brengen. Ook daar wil het nog niet echt opschieten. Gespreksstof wordt wel beperkt, want over voetbal en F zal ik maar niet beginnen.
Wel willen we het hebben over hoe we het zo kunnen spelen dat ene heer W. asiel aanvraagt in Australië. Kan hij gelijk doorreizen naar Nieuw Guinea, want daar gaan alle Australische asielzoekers tegenwoordig heen. Lijkt me een fijne warme plek voor hem:D.

Hebben ze eindelijk bedacht om de stekker er uit te trekken.
Die gast was natuurlijk toen ze hem onder de sneeuw vandaan haalden al hersen dood.

Het zal maar iemand van je familie zijn die zo over je schrijft.

Oorspronkelijk geplaatst door Paul Nieuwenhuijse Bekijk bericht
(mocht bij een berger mee), triest om te zien.
Rare gast dat die in zo'n geval een kind meeneemt.
Je zit al zo lekker in elkaar.

Dat kun je van jou ook wel zeggen hoor.

Manus, als je 16 bent hoor je niet geconfronteerd te worden met overledenen die omhoogdrijven of op een andere manier zo voor je neus uit de diepte naar boven worden gehaald door anderen.
Ga maar eens met slachtofferhulp praten die zullen het daar zeker mee eens zijn.
Vandaar mijn reactie.

Volgens mij heb jij ook wel hulp nodig Baggeraar gezien jouw reacties.

Hein

Volgens mij is er weer een topic gedelete bij 'Forum nieuws', datum van dat topic was 16 juli en het ging over een auto die Roelof in elkaar zou zetten, een soort bouwverslag en Pascal zou hem testen geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back