De boot werd net bij Wemeldinge op de kant gehesen, als je niet wist wat er gebeurt was zou je het niet weten. Schade viel heel erg mee de reling aan stuurboord kapot en de middelste stuurhutruit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh, ik zie meer kromme en geplette onderdelen.De boot werd net bij Wemeldinge op de kant gehesen, als je niet wist wat er gebeurt was zou je het niet weten. Schade viel heel erg mee de reling aan stuurboord kapot en de middelste stuurhutruit.
@Remco: Dat ziet er uit als twee adequaat zware jongens, kweenie wat die moeten kosten maar als het inderdaad weinig is zou ik er maar snel bovenop springen.
Die "oude" voeding van jou is inderdaad waarschijnlijk ergens in de eindtrap stuk, of je sluit er een kortsluiting op aan, dan stort hij uiteraard ook in...
Je hebt helemaal gelijk.Volgens mij heb jij ook wel hulp nodig Baggeraar gezien jouw reacties.
Denk wel dat ik het zou kunnen om een week zelfstandig voor water en voer te zorgen, psychisch zal het denk ik wel een marteling zijn omdat de verleiding groot zal zijn om naar de bakker oid te rennen![]()
Beetje laat maar toch:
Robbie: Nu, in augustus is dat geen enkel probleem. Je kunt je buikje helemaal rond eten aan mais, aardappelen, fruit, groente, desnoods een kip achteroverdrukken bij een boer.
mogge wachten op een buitje
Eeeh, ik zie meer kromme en geplette onderdelen.
![]()