Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
die voeding naar boven trekken.. kijken of daar nog wat aan te redden valt.. Niet dat ik er zelf uit zal komen, maar t is t proberen waard.

Kijk naar eventuele zekering, kijk of meet ook de aanwezige uitgangselco , loop verbindingen en andere componenten goed na.
Met een universeelmetertje kun je al een boel aan de weet komen.
Is dit een schakelende voeding ? (denk zelf van niet).

Nee Manus, het is een continu voeding van 10A
Deze voede de TV sateliet en 1 van de 1000Watt versterkers voor de radio van t schip

[EDIT] Dingetje is zeker al 6 jaar oud dus misschien dat t gewoon "slijtage/ ouderdom" van 1 of 2 componenten is

Nee Manus, het is een continu voeding van 10A
Deze voede de TV sateliet en 1 van de 1000Watt versterkers voor de radio van t schip

[EDIT] Dingetje is zeker al 6 jaar oud dus misschien dat t gewoon "slijtage/ ouderdom" van 1 of 2 componenten is

Volgens mij is dat type 7A continue en 10A peak, vreemd dat die een versterker van 1000W + de satelliet moet voeden !!, P=UxI .

morgen allemaal

ik was reeds vroeg wakken en heb gaten in de ton geboord
en de buis in orde gebracht
straks vullen met zand en dan kunnen de plantjes er in
potgrond /zand verhouding 1/1 en gelukkig heb ik nog 3 zakken potgrond staan
dus moet ik niet weer naar de winkel om deze te halen
lekker als je veel rommel bijhoud met het idee van dat het nog van pas kan komen LOL
alleen mijn madam geloofd daar niet in hahaha
m794.jpg

en dus straks de ton vullen want het zand ligt bij de buurman

gr raf

@Raf, Haal je wel even een schuurpapiertje door die gaten, anders verwonden die aardbeirenplantjes zich :D

Nog één GZK :morning:

Opmerkelijk, Vrouw leeft maanden als holbewoonster | Volg het nieuws terwijl het gebeurt
Snap alleen niet waar je vakantie/geld en "crowd funding" voor nodig hebt als je leeft als een holbewoner :confused:

Ik heb er wel eens aan zitten denken om een week geen eten te halen uit de winkel, maar alles uit de natuur...

Ik kwam daarnet mijn buurman tegen die had het er over dat hij er een einde aan wil maken, hij komt ook elke maand steeds meer geld tekort.
Volgens mij krijgen we dit najaar een record aan zelfmoorden :(

Lang leven kabinet Rutte :nooo:

Snap alleen niet waar je vakantie/geld en "crowd funding" voor nodig hebt als je leeft als een holbewoner :confused:

Joh, die is gewoon publiciteitsgeil.
Is waarschijnlijk al lang op zoek naar een tijdschrift/krant die haar dagboek wil publiceren, gaat er daarna een boek over schrijven en zal proberen een graantje mee te pikken in het lezingen circuit.

Arie , VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!:music: en nog vele gezonde jaren gewenst!! vanaf de andere kant van de dam........

De MP & Co zorgen alleen maar dat Nederland "sterker" uit de crisis komt...

Uitkijken dat ze niet gesnapt worden op anabole steroïeden.:murder:

Zag net dat m.n voorlopige aanslag 2013 ook al weer betaald is. Toch besloten het maar in 1 keer te betalen. Maakt toch geen reet meer uit, ik krijg 1,5% rente en je betaalt 1,2% belasting. Voor de 0,3% ga ik niet moeilijk lopen doen door het in maandelijkse termijnen te gaan betalen. Nu één keer de klap, en daarna lijkt het weer heel wat wat ik maandelijks opzij zet:D (om te sparen voor de voorlopige aanslag van volgend jssr:().

Volgens mij is dat type 7A continue en 10A peak, vreemd dat die een versterker van 1000W + de satelliet moet voeden !!, P=UxI .

Versterker is 1000W piek ;) en 300W RMS was ook een tijdelijke oplossing en deze versterker levert nooit vol vermogen.. Staan op 40% afgesteld, want anders blazen ze de speakers op :D

ja U = I*R dat weet ik maar de sateliet krijgt straks zn eigen voeding.. Er komt namelijk een hele nieuwe bol te staan. dan hebben allebei de versterkers (als deze effe gefixed is) hun eigen voeding, 1 van 10A en 1 van 12A en de sateliet ook. Volgens mij moet die 10 piek voldoende wezen.. zolang als de versterkers niet vol open staan... Dan word t idd een ander verhaal..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back