Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren een fijne voortzetting hier gaat het licht zo uit !
tot laters...

Tuk ze Piet.
Hier nadert kinderbedtijd ook al weer. Nog wel even op zoek geweest naar een SF boek om eens over te lezen. Wel wat uitgezocht, maar ik heb m'n aarzelingen. Maar eens uitproberen, is van Jack Vance die afgelopen mei is overleden. Weinig "klassieke" toppers meer in leven helaas......

De rust allen!!!

GMA,
Het is hier bewolkt,de honden uitgelaten kan koffie gezet nu nog de eieren met spek.
Lekker met een bakkie.
Dus als je koffie wilt pak maar.
Gr. Arnold

GMA,
Zo de nacht zit er weer op, buiten 14°C. en bewolkt.
Met een verse pot koffie de dag in dus een GZK :morning:

Plaatje klopt niet, hij staat nog aan boord van het zinkende schip, de echte had al lang het schip verlaten. :mrgreen:
Dat wist hij toen nog niet , hij stond te fleurten met de fotograve :mrgreen:

GMA

Bewolkt, ZW 3 bij 15.8°C.

Zo, lekker vrij tot 30 augustus! :D
~
@BuienRadarNL: Goedemorgen! Vooral veel bewolking en af en toe wat #zon. In de middag kans op een enkele bui. De middagtemp. wordt ongeveer 19 graden.

Duidelijk komkommertijd:

Bij nader inzien is er geen bewijs van plundering te vinden.
Topstukken als de scheepsbel en het kompas zijn teruggevonden, aangespoeld op het strand of onder water bij het wrak.

Wat een onzin, een bel zit met bout en moer vast aan het schip en een kompas drijft niet.

Stuurwiel ook niet en dat lag allemaal op de bodem bij elkaar,
dief kon zeker zijn handel niet kwijt en heeft het terug in zee gegooid bij het wrak !

nog maar een GZK :morning:

GMA...

Eerst s f n goeie pot koffie in mn strotje gooien en dan maar hopen of mijn bui weg trekt...
Vrouw lief kwam na der nachtdienst thuis en de kleine zette t meteen op n brullen toen de voordeur open ging.. Kreeg ik dus meteen op mn lazer dat ik niet wakker werd bla bla bla...

Godsamme t kind hoorde mama en was meteen wakker en wou eruit.. hij begon net te brabbelen en ik was half onderweg.. lekker wakker worden is dat weer.. Naja, ze liggen allebei weer te tukken, dus ik ga me zo maar s aankleden en die voeding naar boven trekken.. kijken of daar nog wat aan te redden valt.. Niet dat ik er zelf uit zal komen, maar t is t proberen waard.

GMA...

Eerst s f n goeie pot koffie in mn strotje gooien en dan maar hopen of mijn bui weg trekt...
Vrouw lief kwam na der nachtdienst thuis en de kleine zette t meteen op n brullen toen de voordeur open ging.. Kreeg ik dus meteen op mn lazer dat ik niet wakker werd bla bla bla...

Godsamme t kind hoorde mama en was meteen wakker en wou eruit.. hij begon net te brabbelen en ik was half onderweg.. lekker wakker worden is dat weer.. Naja, ze liggen allebei weer te tukken, dus ik ga me zo maar s aankleden en die voeding naar boven trekken.. kijken of daar nog wat aan te redden valt.. Niet dat ik er zelf uit zal komen, maar t is t proberen waard.

al over een 2 de koter nagedacht;)

al over een 2 de koter nagedacht;)

Nou nog effe niet hoor..
Als Damian een jaar of 3 is, is t wel weer tijd maar laat me eerst maar f genieten van deze... Aan de andere kant mag de 2de meteen wel komen.. dan ben ik er maar vanaf.. Des te eerder zitten ze op school en heb ik weer wat meer vrije tijd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back