Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het fenomeen rond 10s dat de rechter beweegt en de linker niet, suggereert dat er fysiek in de aansturing iets verschillend zit: de linker servo zit tegen zijn einde aan (fysiek, qua stuurstang of omdat het roer niet verder wil of de servo hoorn ongunstig ver gedraaid is). De rechter niet, dus die zie je nog bewegen. Je kunt dat fixen door bij het linker roer de aansturing zo te fixen dat de boel wel wil bewegen, of
alternatief door de maximale uitslag van de linker terug te schroeven in outputs. Hij moet bewegen tot 100% stick uitslag en dan precies bij zijn uiteinde zijn. Als hij eerder stopt kun je de max uitslag
wat verlagen in de output.
Staan je servo's (roerhoorntjes) zo dat ze in neutraalstand van de servo allebei precies de zelfde hoek maken t.o.v. het vliegtuig?
Ik kan bij interesse wel een beschrijving maken, want het is supersimpel te maken.
@Tadango Bij het gebruiken van je S-port library is het me opgevallen dat als ik daar een willekeurige sensor mee maak en vervolgens vanaf mijn zender (Taranis X9D) het LUA script "FrSky SxR" gebruik om een S6R of S8R gyro ontvanger te configureren, dat dan het LUA script in 90% van de gevallen vastloopt. Een vliegmaat heeft hetzelfde met zijn Horus X10S en moet dan even de S-port kabel uit zijn ontvanger trekken als hij het script wil gebruiken. Ik probeer er achter te komen hoe dat nou komt, want als ik het goed begrijp heb jij jouw library juist laten samenwerken met LUA scripts voor een aantal geavanceerde sensoren die je hebt bedacht.
Did you enable logging for the selected model?Hello All, Hi Tadango,
I have Radiomaster TX16s. I download yours nice project Lview in my radio and not working. I have 2.3.11 software. When I run Lview.lua I have No recent log files...
Can you help me?
cheers
Robert
Yes but note see this file.The files names are like name-year-month-day.csv so something like Trainer-26-01-2021.csv LView looks back for 600 days max.
If that looks fine, please post an exact file name from the logs to i can check it