Dus jij vliegt zonder RTL? Dat vind ik onverantwoord. Elke camera kan storing krijgen en uitvallen het blijft tenslotte elektronica en dan? Heb je geen enkele backup meer. Maar dat is mijn mening hoor...
Jij bent toch vorige week een model kwijtgeraakt met RTH? Laat we dan voorop stellen dat jij alsoluut geen recht van spreken hebt.
Verder deel ik je mening niet omdat die is gestoeld op verkeerde aannames, wellicht eens goed nadenken over het concept 'backup'? Nog meer complexe apparatuur toevoegen is géén backup als hetgeen dat wordt toegevoegd niet functioneert.
Ik heb geen, lees: geen, goesting om hier op enigerlei wijze verantwoording af te leggen over hoe ik FPV vlieg, da's mijn eigen verantwoordelijkheid. Het is voldoende om mede te delen dat ik in de afgelopen 5 jaar nog niet één maal een model ben kwijtgeraakt door defecten aan de elektronica o.i.d. da's met ruim 3000 vlieguren wereldwijd, soms onder de meeste extreme omstandigheden.
Als je niet de verantwoording op je wilt nemen om kritisch te kijken naar je eigen FPV model en de adviezen van iemand die al jaren vrijwel dagelijks met FPV bezig is in de wind slaat dan denk ik dat je de hand in eigen boezem moet steken.
Ergo conclusio: je vertrouwt per definitie niet op de AV-out van een HD camera, maar gebruikt voor het FPV vliegen een betrouwbare CCTV camera, punt.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen.