*Dingen die voor mij nog onduidelijk zijn is differsity ( twee antennes waarbij het beste signaal gekozen wordt)
Waarom vliegt niet iedereen met differsity en tracker? twee goede antennes er op een horizontaal een vertikaal kom je toch op het beste resultaat??
*Welke antennes zouden voor mij het beste zijn voor erbij? cloverleefs zijn volgens horen zwaar en echt voor alleen rondom vliegen in kleine straal.De standaard antennes geleverd bij mijn setje ook denk ik misschien zelfs nog minder...
*Ik heb een 3s setup met 30a regelaar 3amp bec. kan ik daarmee mijn gehele setup voorzien...?
Even inhoudelijk reactie:
Ik ben zelf ook nog zoekende naar een leuke setup maar ik zal geen diversity gebruiken omdat ik de kosten te hoog vind ten op zichte van de baten.
Cloverleaf-antenne hoeft niet zwaar te zijn maar voor de lagere frequenties zijn ze volgens mij wat meer kwetsbaar omdat ze dan wat groter worden. Zelf zit ik te denken aan 5,8 GHz mede omdat de antenne dan kleiner kan worden.
Wat betreft de stroomvoorziening: als je van alle spullen die je wilt gebruiken het stroom verbruik bij elkaar optelt dan zie je vanzelf wat voor BEC je nodig hebt.