Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je met het uitboren van de mastgaten maar rekening houdt met het gegeven dat alleen de voorste mast recht staat, en de andere 2 onder een hoek van 7 graden naar achteren staan.
PS. foto's plaatsen is prima hoor, maar dat hoeft niet van álle details hoor![]()
Geeft niet hoor Nick, enthousiast is zeker ook voor ons leuk, maar het scherm springt op en neer omdat hij alle foto's laat zien.
Kan aan mijn computer liggen natuurlijk, maar het maakt het verslag ook wat rustiger en overzichtelijker.
Maar....... het is jouw verslag natuurlijk![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet storend dat hij elke scheet die eraan
veranderd fotografeert, Germt. Beginnelingen (zoals ik) gaan hier veel aan hebben. Laten zo, zou ik zeggen. Ik denk dat we hier de geboorte van een nieuwe meester meemaken.![]()
![]()
Groet
Nick
Geeft niet hoor Nick, enthousiast is zeker ook voor ons leuk, maar het scherm springt op en neer omdat hij alle foto's laat zien.
Kan aan mijn computer liggen natuurlijk....
![]()
Ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar ik krijg de laatste bladzijde niet te zien, hij springt steeds terug naar blz8
Ik hoop door deze quote te plaatsen weer toegang te krijgen tot het hele verslag. Wil er namelijk niets van missen :nooo:
EDIT:
't is gelukt! Ik heb pag9 eindelijk kunnen zien: mooie roosters en marsen.
PS: Nick, 'k kan me voorstellen dat je dit bericht van mij uit je verslag delete![]()